• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3

ترافیک صبحگاهی بلوار شهید احمدی روشن

  • کد خبر : 149399
  • 21 فروردین 1401 - 8:27
ترافیک صبحگاهی بلوار شهید احمدی روشن

بلوار شهید احمدی روشن حدفاصل میدان پژوهش تا میدان مدرس هر روز صبح بین ساعت هفت و نیم تا هشت شاهد بار ترافیکی نسبتا سنگین می باشد. به گزارش عصر همدان؛ بلوار شهید احمدی روشن حدفاصل میدان پژوهش تا میدان مدرس هر روز صبح بین ساعت هفت و نیم تا هشت شاهد بار ترافیکی نسبتا […]

بلوار شهید احمدی روشن حدفاصل میدان پژوهش تا میدان مدرس هر روز صبح بین ساعت هفت و نیم تا هشت شاهد بار ترافیکی نسبتا سنگین می باشد.

به گزارش عصر همدان؛ بلوار شهید احمدی روشن حدفاصل میدان پژوهش تا میدان مدرس هر روز صبح بین ساعت هفت و نیم تا هشت شاهد بار ترافیکی نسبتا سنگین می باشد.

با توجه به مشاهدات عینی می توان یکی از عوامل ایجاد این ترافیک را بریدگی بلوار و دور برگردان مقابل دانشگاه بوعلی سینا دانست.

هر روز صبح کارمندان و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با عبور از زیرگذر میدان پژوهش برای ورود به دانشگاه وارد بلوار شهید احمدی روشن شده و از دوربرگردان مقابل این دانشگاه خیابان را دور زده و وارد محل مذکور می شوند.

انتقال بار ترافیکی از دور میدان پژوهش به داخل بلوار شهید احمدی روشن شاید در نگاه اول گره کار را باز کند، اما حجم زیاد خودرو هایی که قصد ورود به دانشگاه را دارند می تواند عامل تصادف های ناگوار باشد.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149399
  • دیدگاه‌ها برای ترافیک صبحگاهی بلوار شهید احمدی روشن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.