• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
6

بهره برادری از ۱۵ واحد مسکن مددجویی در کبودراهنگ

  • کد خبر : 120718
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۴۸
بهره برادری از ۱۵ واحد مسکن مددجویی در کبودراهنگ

رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از افتتاح و بهره برادری ۱۵ واحد مسکونی در گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس بهزیستی خبر داد. رضا جعفری نیکو، رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در آستانه هفته بهزیستی اظهار کرد: کلیه برنامه های در نظر گرفته شده در چهل و یکمین سالروز تاسیس بهزیستی […]

رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از افتتاح و بهره برادری ۱۵ واحد مسکونی در گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس بهزیستی خبر داد.

رضا جعفری نیکو، رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در آستانه هفته بهزیستی اظهار کرد: کلیه برنامه های در نظر گرفته شده در چهل و یکمین سالروز تاسیس بهزیستی در شهرستان کبودراهنگ با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح چندین واحد مسکونی در این شهرستان افزود: در راستای اجرای طرح مسکن مددجویی شهری و روستایی ۱۵ واحد مسکونی با اهدای تسهیلات بلاعوض سازمان و کمک خیرین شهرستان به بهره برادری خواهد رسید.

جعفری با اعلام برخی برنامه های هفته بهزیستی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه و فرماندار و منتخب مردم شهرستان عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده معلولین و زنان سرپرست از برنامه های شاخص در این هفت خواهد بود.

وی در تشریح دیگر برنامه های هفته بهزیستی در شهرستان کبودراهنگ گفت:توزیع سبد غذایی به مدد جویان تحت پوشش،بازدید از مراکز توانبخشی غیر دولتی و برگزاری دوره های آموزشی مختلف از برنامه های مهم در این شهرستان است.

وی در انتها با اشاره به بهره برادری از واحد های مسکن مددجویی در این شهرستان خاطر نشان کرد: یک واحد مسکونی تک معلولیتی در روستای اورقین و یک واحد دو معلولیتی در شیرین سو با حضور مسئولین به بهره برادری خواهد رسید.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120718
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری از ۱۵ واحد مسکن مددجویی در کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.