• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

بلاتکلیفی تاکسیرانی همدان در اعمال محدودیت مسافر

  • کد خبر : 144111
  • 18 بهمن 1400 - 9:40
بلاتکلیفی تاکسیرانی همدان در اعمال محدودیت مسافر

علیرغم شیوع امیکرون با قدرت سرایت بالا در تمام شهرها متاسفانه شهروندان همدانی در حمل و نقل عمومی دچار مشکل هستند و تاکسیرانی همدان منتظر ابلاغیه جدید برای اعمال محدودیت هاست. به گزارش عصرهمدان، این روزها که امیکرون سلامت تک تک اعضای خانواده ها را تهدید می کند و سرایت این نوع از کرونا چندین […]

علیرغم شیوع امیکرون با قدرت سرایت بالا در تمام شهرها متاسفانه شهروندان همدانی در حمل و نقل عمومی دچار مشکل هستند و تاکسیرانی همدان منتظر ابلاغیه جدید برای اعمال محدودیت هاست.

به گزارش عصرهمدان، این روزها که امیکرون سلامت تک تک اعضای خانواده ها را تهدید می کند و سرایت این نوع از کرونا چندین برابر از انواع دیگر است، رعایت فاصله اجتماعی یکی از اصول اجتناب ناپذیر می باشد.

با گشت و گذاری در سطح شهر همدان متوجه می شویم که برخی مسیرها سه مسافر و برخی دیگر ۴ نفر سوار می کنند و کل کل بین مسافر و راننده این روزها زیاد به چشم می خورد.

یکی از رانندگان تاکسی خط هنرستان به خبرنگار ما گفت: متاسفانه هنوز چیزی ابلاغ نشده اما مسئول خط از صبح چندین بار تذکر داده که همه با ۴ مسافر حرکت می کنند و چرا شما سه نفر سوار می کنید؟بنابراین مجبورم مثل بقیه رفتار کنم چرا که همکارانم دلخور می شوند.

حضرتی، رئیس تاکسیرانی همدان در پاسخ به سوال خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: هنوز از ستاد ملی کرونا دستور العمل جدیدی ابلاغ نشده و تاکسی ها می توانند سه یا ۴ نفر را سوار کنند.

این در حالی است که مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده همچنان به قوت خود باقی است و در حال حاضر تغییری در مصوبات ستاد کرونا نشده و رانندگان تاکسی موظفند که حداکثر سه مسافر سوار کنند.

به گزارش عصرهمدان، به نظر می رسد با توجه به شیوع امیکرون و مشکلی که بیشتر مردم هر روز با آن سر و کار دارند مسئولین تدبیری بیاندیشند و قوانین مصوب هرچه سریع تر ابلاغ و اعمال شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=144111
  • دیدگاه‌ها برای بلاتکلیفی تاکسیرانی همدان در اعمال محدودیت مسافر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.