• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

برگزاری جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در نهاوند/ ۲۲ زندانی در نهاوند نیازمند همت خیرین

  • کد خبر : 151098
  • 08 اردیبهشت 1401 - 9:11
برگزاری جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در نهاوند/ ۲۲ زندانی در نهاوند نیازمند همت خیرین

به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان در نهاوند برگزار شد و خیرین کمک های خود را برای آزادی زندانیان اهدا کردند. به گزارش عصر همدان، با حضور مسئولان و خیرین شهرستان نهاوند و به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد و خیرین کمک های […]

به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان در نهاوند برگزار شد و خیرین کمک های خود را برای آزادی زندانیان اهدا کردند.

به گزارش عصر همدان، با حضور مسئولان و خیرین شهرستان نهاوند و به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد و خیرین کمک های خود را برای آزادی زندانیان نیازمند اهدا کردند.

داود بحیرایی رئیس زندان نهاوند در این مراسم گفت: در شهرستان نهاوند ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد و مالی به خاطر بدهی در زندان هستند که برای آزادی، نیازمند کمک خیرین و شهروندان نهاوندی هستند.

وی اظهار داشت: سال گذشته با کمک خیرین ۱۵ زندانی جرائم عیر عمد در نهاوند آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

بحیرایی افزود: امیدواریم با کمک شهروندان و خیرین بتوانیم زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کنیم و مردم در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

وی در پایان گفت: در طول سال و به مناسبت های مختلف مراسم جشن گلریزان با حضور خیرین نیکوکار نهاوند توسط انجمن حمایت از زندانیان نهاوند برگزار می شود تا زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد فراهم شود.

در ادامه این مراسم سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: توسط سپاه و بسیج نهاوند بین خانواده زندانیان نیازمند نهاوند بسته های معیشتی توزیع می شود و این کار مستمر خواهد بود.

وی افزود: برای خانواده های آنها نیز اقدامات دیگری در دست اجرا دارسم و توسط بسیج حقوقدانان اقدامات حقوقی رایگان برای آنها انجام‌ می شود.

مختاری گفت: در بحث بهداشت و سلامت خانواده های این زندانیان نیز بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه سلامت سپاه در خدمت آنها خواهد بود.

طبق اعلام مسیولان میزان بدهی مالی این زندانیان در حدود ۷ میلیارد تومان است که نیازمند توجه خیرین به این مسئله خیر است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151098
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در نهاوند/ ۲۲ زندانی در نهاوند نیازمند همت خیرین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.