• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1
کارشناس روابط بین‌الملل:

ایران، در دفاع از محور مقاومت مصلحت‌جویی ندارد

  • کد خبر : 224924
  • 11 مهر 1403 - 12:40
ایران، در دفاع از محور مقاومت مصلحت‌جویی ندارد
کارشناس روابط بین‌الملل با بیان اینکه حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی نشان داد ایران در دفاع از امنیت ملی خود و محور مقاومت عقب‌نشینی نمی‌کند، گفت: اگر رژیم منحوس صهیونیستی بخواهد در روزهای آینده دست به ماجراجویی علیه ایران و محور مقاومت بزند، ایران با موشک‌های نسل پنجم و ششم با قدرت تخریبی بالا رژیم غاصب صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهد.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه وقایع شب گذشته موجب خوشحالی مسلمانان جهان شد، گفت: خوشبختانه با درایت سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه پاسداران و موافقت شورای عالی امنیت ملی و حمایت بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروزی حاصل شد و عملیات ماندگاری در تاریخ شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به پرتاب صدها موشک بالستیک به اهداف از پیش تعیین شده نشان داد ایران در تراز بالایی از قدرت بازدارندگی قرار دارد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در ایام اخیر با استفاده از فضای سکوت در جامعه جهانی کشتارهای بی‌رحمانه‌ای انجام داد و شخصیت‌های تأثیرگذار را ترور کرد لذا ایران بارها هشدار داد باید پاسخ اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را بدهد.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: کشورهای خارجی بارها تقاضا کردند که ایران خویشتن‌دار باشد و به بهانه به ثمر رسیدن مذاکرات آتش‌بس در غزه از ایران خواستند از انجام هرگونه حمله خودداری کند، ایران پاسخ خود را تأخیر انداخت اما این پاسخ در نهایت داده شد تا بازیابی اقتدار اسلامی و ایرانی در جهان باشد.

هانی‌زاده با بیان اینکه موشک‌های پرتاب شده از نظر نظامی موفق شدند از ۶ لایه مختلف ضدهوایی در منطقه عبور کنند و اهداف نظامی را در عمق اراضی اشغالی منهدم سازند، تصریح کرد: در واقع جمهوری اسلامی ایران نشان داد در دفاع از محور مقاومت و ملت‌های مستضعف هیچ‌گونه مصلحت جویی ندارد.

وی عنوان کرد: اگر رژیم خونخوار صهیونیستی بخواهد در روزهای آینده دست به ماجراجویی علیه ایران و محور مقاومت بزند، ایران با موشک‌های نسل پنجم و ششم با قدرت تخریبی بالا رژیم غاصب صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهد.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد باید رژیم ظالم صهیونیستی از عملیات وعده صادق یک و ۲ درس عبرت بگیرد، گفت: پیام مهم برای رژیم منحوس صهیونیستی این است که ایران دارای قدرت بازدارندگی بالایی است و تحت هیچ شرایطی در خصوص امنیت ملی خود و محور مقاومت عقب‌نشینی نخواهد کرد.

هانی زاده با تأکید بر اینکه اتفاق مهمی که در عملیات‌های وعده صادق یک و ۲ روی داد مسئله دقت در هدف است، افزود: جمهوری اسلامی ایران اخلاق اسلامی و انسانی را در هدف‌گیری و پرتاب موشک‌ها مورد توجه قرار می‌دهد و موشک‌ها به طرزی پرتاب شدند که ظریف خطای بسیار پایینی در تخریب هدف دارند.

وی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده تا موشک‌ها به غیر نظامیان اصابت نکند، خاطرنشان کرد: درست بر خلاف رژیم منحوس صهیونیستی که همه غیر نظامیان را در جنگ غزه مورد هدف قرار داد و به شهادت رساند؛ ایران اهداف قبلی را از پیش تعیین می‌کند و مورد هدف قرار می‌دهد و شب گذشته نیز بخش زیادی از پیکره نظامی رژیم صهیونیستی را تخریب کرده است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

پانزده − نه =