• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
7
معاون رئیس جمهور:

ایجاد اشتغال پایدار و امید و حیات ثمره تلاش بخش خصوصی است

  • کد خبر : 195227
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
ایجاد اشتغال پایدار و امید و حیات ثمره تلاش بخش خصوصی است
معاون رئیس جمهور در آیین افتتاح کارخانجات تولید دستکش‌های معاینه و جراحی شرکت سهل‌گستران درمان ملایر، به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و امید و حیات ثمره تلاش بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: مردم با ورود به کار، سربلندی و افتخار را تجربه می‌کنند.

به گزارش عصر همدان؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در آیین افتتاح فاز نخست کارخانجات تولید دستکش‌های معاینه و جراحی شرکت سهل‌گستران درمان ملایر با اشاره به نقش مردم در پیشبرد اهداف کشور اظهار کرد: هر جا که مردم وارد کار شدند، در آن سربلندی و افتخار بود. وی به نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: حضور مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود و ثمره آن امید و حیات است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به نقش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: حضور این سرمایه‌گذار و رفع نیازهای کشور افتخاری برای شهرستان، استان و کشور است.

سیدرضا حسینی سرمایه‌گذار این پروژه نیز با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای بهره‌برادری از این شرکت تصریح کرد: به دنبال اجرای سهم خود در شهرستان بودم و این پروژه در راستای رفع نیازهای کشور اجرایی می‌شود. وی افزود: در ایام کرونا با توجه به تحریم‌ها و نبود دستکش کادر درمان، مشکلات فراوانی داشتند و این محصول به سختی وارد کشور می‌شد. حسینی بیان کرد: برای اجرای این طرح بیش از سه سال تلاش شد و در فاز نخست ۱۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ میلیون دلار سالانه ارز برای محصول تولید این شرکت از کشور خارج می‌شود، تصریح کرد: با اجرای فاز نهایی، این شرکت توانایی جلوگیری از خروج هفت میلیون دلار ارز کشور را دارد.

حسینی تاکید کرد فاز دوم این پروژه سال آینده به بهره‌برادری می‌رسد و دو خط تولید جدید نصب شده که باعث ۴۵۰ نفر اشتغال مستقیم می‌شود.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی مهمترین هدف من بوده است، تاکید کرد: جوانان شهرستان و استان کاری کارستان کردند، جوانانی مستعد و تسهیل کرده که توانستند این شرکت را ایجاد کنند.

 

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195227
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار و امید و حیات ثمره تلاش بخش خصوصی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.