• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2
وزیر آموزش و پرورش:

افتتاح اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

  • کد خبر : 218846
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
افتتاح اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
وزیر آموزش و پرورش از افتتاح اولین اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ رضامراد صحرایی صبح امروز در آئین افتتاح خوابگاه و سلف سرویس گنج‌نامه( شهید جمهور رئیسی) و سلف سرویس دانش‌آموزان استثنایی امیرالمومنین(ع) با حضور وزیر آموزش و پرورش ایران،معاونین وزارتخانه و مسئولان استان همدان، اظهار کرد: این نخستین اردوگاه اختصاصی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است. وی افزود: این اردوگاه از این حیث برای ما اهمیت دارد که ساعاتی را اولیا گرانقدر این دانش‌آموزان در کنار فرزندانشون به تفریح می‌آیند.

 

وزیر آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه در سرتاسر کشور ۱۰۵ هزار دانش‌آموز داشته که برای آنها ۱۷۶۰ مدرسه ساخته شده، ابراز کرد: کما اینکه از گذشته نیز بصورت جدی مدارسی برای این دانش‌آموزان وجود داشته است.

 

صحرایی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که این عزیزان از تحصیل و یادگیری عقب نمانده و این همان چیزی است برای زندگی نسبتاً آرام باید باشد. وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی برای این ۱۰۵‌هزار دانش‌آموز، اظهار کرد: ۳۰‌هزار نفر از این دانش‌آموزان در مسابقات حضور فعال دارند.  تقریبا ۳۰ درصد از این دانش آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات فرنگی، ورزشی و تربیتی شرکت کرده‌اند.

 

وزیر آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه نوع نگاه‌ها در این اردوگاه‌ها تربیت هنری است، عنوان کرد: این اردوگاه‌ها خیلی ایده خوبی هستند چراکه دانش‌آموزان در فضای آموزشی و رسمی تحت آموزش و تربیت قرار می‌گیرند. و یادمی‌گیرند از وقتشان برای پرورش استعداد خود استفاده کنند. انتهای خبر/ سا

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218846
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.