• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
همدانی‌ها در جام امید رسانه‌ای؛

انعکاس امید و دستاوردها با رویکردی نو

  • کد خبر : 216671
  • 29 اردیبهشت 1403 - 13:44
انعکاس امید و دستاوردها با رویکردی نو
حضور پرشور خبرنگاران همدانی درجام رسانه‌ای امید، نویدبخش فردایی روشن و سرشار از امید برای ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ همزمان با سراسر کشور، رویداد رسانه‌ای جام امید در استان همدان نیز با حضور پرشور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این دیار آغاز شد. این رویداد که به ابتکار سازمان بسیج رسانه و با هدف جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی برگزار می‌شود، فرصتی مغتنم برای اهالی رسانه همدان فراهم کرده تا ضمن انعکاس دستاوردهای نظام و امید به آینده، در مسیر روشنگری و امیدبخشی به جامعه گام بردارند.

بر خلاف رویدادهای رسانه‌ای مرسوم که غالباً حول محور اخبار و رویدادهای روز می‌چرخند، جام امید رسانه‌ای در همدان با رویکردی نو و خلاقانه، فضایی برای تبادل نظر، هم‌اندیشی و ارائه ایده‌های نوآورانه در حوزه رسانه فراهم کرده است.

حضور فعال خبرنگاران پیشکسوت و جوان در این رویداد، شور و نشاط خاصی به آن بخشیده است.

در این رویداد، خبرنگاران با تولید محتوای امیدآفرین در قالب‌های مختلف اعم از گزارش، مقاله، عکس، فیلم و موشن‌گرافیک، ضمن به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، به دنبال راهکارهایی برای حل چالش‌ها و معضلات جامعه نیز هستند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته علوم ارتباطات و رسانه، از دیگر برنامه‌های جام امید رسانه‌ای در همدان است.

جام امید رسانه‌ای در همدان، بار دیگر نشان داد که اهالی رسانه این استان، دغدغه‌های مردم و کشور را داشته و همواره در مسیر روشنگری و امیدآفرینی به جامعه گام برمی‌دارند.

حضور پرشور خبرنگاران همدانی در این رویداد، نویدبخش فردایی روشن و سرشار از امید برای ایران اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216671
  • دیدگاه‌ها برای انعکاس امید و دستاوردها با رویکردی نو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.