• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
0
مدیرکل کانون پرورش فکری همدان خبر داد:

انجام خدمات رایگان و متنوع برای کودکان همدانی

  • کد خبر : 224588
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
انجام خدمات رایگان و متنوع برای کودکان همدانی
مدیرکل کانون پرورش فکری همدان گفت: در هفته آینده ۲۸ ارگان، برای کودکان و نوجوانان همدانی، به‌مناسبت هفته کودک و نوجوان خدمات رایگان و متنوع ارائه خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ معصومه ابراهیمی هژیر صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی هفته ملی کودکان اظهار کرد: ما موظفیم در این راه قدمی برداریم که طبق منویات مقام معظم رهبری کودکان و نوجوانان فلسین را تنها نگذاریم.

وی افزود: کودکان و نوجوانانی در اطراف ما هستند که ما بزرگترها را به‌عنوان الگو می‌بینند، اهمیّت دادن به حقوق کودکان و اهمیّت دوران کودکی بسیار مهّم است.

مدیرکل کانون پرورش فکری همدان با بیان اینکه در این هفته می‌خواهیم به همه یادآوری کنیم که حواسمان به کودکان و نوجوانان اطرافمان باشد، عنوان کرد: چقدر فضای مناسب رشد و تقویت کودکان را مهیا کرده‌ایم.

ابراهیمی‌هژیر بیان کرد: ما در این جلسات دورهم جمع‌شده‌ایم تا با هم افزایی و همدلی بتوانیم کارهای یک‌دست و یک‌سو با همدیگر انجام دهیم تا بتوانیم فضای پرنشاط را حداقل در استان خودمان برای کودکان و نوجوانان رقم بزنیم.

وی با اشاره به خدمات رایگانی که در طول این هفته برای کودکان و نوجوان در سراسر استان همدان قرار است ارائه شود، گفت: برخی از ادارات خودشان با ما تماس گرفته‌اند و در رابطه با کارهایی که قرار است انجام دهند با ما گفتگو کرده‌اند که قابل تقدیر است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.