• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
0
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان تاکید کرد:

انتخاب پوشش مناسب، شاهراه رسیدن به آرامش

  • کد خبر : 224572
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۶
انتخاب پوشش مناسب، شاهراه رسیدن به آرامش
اگر می‌خواهیم به یک آرامشی در خانواده دست پیدا کنیم، راه آن ابتدا انتخاب پوشش مناسب، بعد از آن به ارتباط‌های سالم رهنمون می‌شویم که در نهایت این مسیر به کاهش طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی ختم می‌شود، در آن صورت ما به هدف خود یعنی داشتن خانواده ایرانی-اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم.

حمیدرضا آقابیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص بدپوششی یا بدحجابی برخی از زنان جامعه، اظهار کرد: متاسفانه امروزه رفته رفته به‌سمتی می‌رویم که اهمیت موضوع حجاب، کم‌رنگ می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از ناهنجاری‌ها به بنیان خانواده‌ها برمی‌گردد، عنوان کرد: نسل جوان ما ابتدا از خانواده خود، آموزش می‌بینند، متاسفانه برخی از خانواده‌ها مثل گذشته، خیلی به تقیّد خود پایبند نیستند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با تاکید بر اینکه بی‌تفاوتی و بی‌قیدی به احکام و آموزه‌های اسلامی، عامل مهمی در کم‌رنگ‌شدن ارزش‌های جوانان ما است، بیان کرد: آموزش ندادن احکام دینی و آموزه‌های اسلامی به کودکان و نوجوانان، آنها را نسبت به انجام فرائض اسلامی سُست می‌کند.

آقابیگی ولنگاری فضای مجازی را عامل دیگری برای دوری از ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: وجود ماهواره‌ها، اینستاگرام و استفاده نادرست از این فضاها، می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به بدنه جامعه وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بیماری کرونا بر کشور حاکم شد، استفاده از فضای مجازی برای کودکان، نوجوانان و جوانان راحت‌تر و قابل دسترس‌تر شد، بطوریکه فضا برای استفاده نادرست از این امکانات بیشتر فراهم شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با تاکید بر اینکه استفاده از هرچیزی نیاز به آموزش دارد، ابراز کرد: مدامی که فرهنگ استفاده درست از امکانات روز دنیا را نداشته باشیم و این امکانات در اختیار ما قرار بگیرد، نتیجه‌ای جز بیشتر شدن آسیب‌های اجتماعی ندارد.

آقابیگی در پایان یادآور شد: اگر می‌خواهیم به یک آرامشی در خانواده دست پیدا کنیم، راه آن ابتدا انتخاب پوشش مناسب، بعد از آن به ارتباط‌های سالم رهنمون می‌شویم که در نهایت این مسیر به کاهش طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی ختم می‌شود، در آن صورت ما به هدف خود یعنی داشتن خانواده ایرانی-اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.