• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

افزایش تسهیلات بنیاد برکت برای شهرستان نهاوند

  • کد خبر : 149196
  • 18 فروردین 1401 - 11:35
افزایش تسهیلات بنیاد برکت برای شهرستان نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: نهاوند رتبه اول در دریافت تسهیلات طرح های بنگاه محور بنیاد برکت در استان را دارد. به گزارش عصرهمدان، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس در دیدار با بیگ محمدی مدیر عامل بنیاد برکت استان همدان از افزایش تسهیلات بنیادبرکت در شهرستان نهاوند خبر داد. نماینده نهاوند با […]

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: نهاوند رتبه اول در دریافت تسهیلات طرح های بنگاه محور بنیاد برکت در استان را دارد.

به گزارش عصرهمدان، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس در دیدار با بیگ محمدی مدیر عامل بنیاد برکت استان همدان از افزایش تسهیلات بنیادبرکت در شهرستان نهاوند خبر داد.

نماینده نهاوند با تأکید بر اینکه تلاش های بنیاد برکت باید در راستای توسعه شهرستان به کار گرفته شود، گفت: برای بهره مندی نهاوند از تمام ظرفیت های این مجموعه در مرکز رایزنی و پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده شهرستان نهاوند رتبه اول در دریافت تسهیلات طرح های بنگاه محور بنیاد برکت در استان را دارد.

بیگ محمدی نیز ضمن تقدیر از حمایت های نماینده نهاوند از افزایش تعداد وام های این بنیاد در نهاوند خبر داد.

وی افزود: سعی داریم که در سال جاری تعداد روستاهای تحت پوشش برای اعطای تسهیلات را افزایش دهیم.

مدیر عامل بنیاد برکت استان همدان گفت: لایروبی قنوات چندین روستا با همکاری جهاد کشاورزی، اعطای تسهیلات به کارگاه های پوشاک و تولیدی و مراکز گردشگری و… اعطای تسهیلات برای احداث و راه اندازی گلخانه از مهم‌ترین اقدامات این بنیاد در نهاوند می باشد.

تاکید بر ساماندهی شهرک قدوسی در دیدار نماینده نهاوند با مدیرکل راه و شهرسازی استان

در این دیدار علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند بر ساماندهی شهرک قدوسی و رفع مشکلات موجود با کمک هیئت اجرایی و مالکان تأکید کرد.

در این راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان قول مساعد داد با کمک مسئولین اجرایی شهرک در جهت رفع مشکلات موجود همکاری نماید.

مهدوی مدیر اجرایی شهرک شهید قدوسی هم ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده مردم نهاوند و دستگاه های اجرایی از پیگیری روند صدور سند و رفع مشکلات شهرک با کمک و همکاری مالکان سخن گفت.

همچنین در این دیدار سایر موارد زیر مورد برّرسی قرار گرفت؛ تعریض جاده آورزمان و پیگیری تخصیص ردیف اعتبار ملی برای این جاده( سال ۹۸ این جاده از ردیف اعتبارات ملی حذف شده بود که در سال جدید مقرر شد با پیگیری های صورت گرفته مجدداً ردیف ملی دریافت نماید).

همچنین رفع مشکل ورودی های شهر نهاوند و زیباسازی این مبادی، تخصیص زمین در منطقه دوخواهران با کاربری سبز به میزان ۶ هکتار، ساماندهی و جانمایی بازار خودرو و توسعه و رفع کمبودهای شهرک شهید حیدری از دیگر موارد بررسی شده در این دیدار بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149196
  • دیدگاه‌ها برای افزایش تسهیلات بنیاد برکت برای شهرستان نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.