• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

افتتاح مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان در همدان

  • کد خبر : 72327
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۱۲
افتتاح مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان در همدان

  آیین افتتاحیه مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان در دفتر سابق امام جمعه همدان برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ در این آیین نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: در سال های قبل شورای فرهنگ عمومی تصمیم گرفت که مرکز تخصصی تربیت کودک را راه اندازی کند. ‌حجت الاسلام […]

 

آیین افتتاحیه مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان در دفتر سابق امام جمعه همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ در این آیین نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: در سال های قبل شورای فرهنگ عمومی تصمیم گرفت که مرکز تخصصی تربیت کودک را راه اندازی کند.

‌حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی افزود: در راه اندازی این مرکز سازمان تبلیغات و اداره ارشاد زحمات زیادی کشیدند تا شاکله و ساختار شکل بگیرد و از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ضرورت مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان گفت: اگر بخواهیم نسل جدیدی را تربیت بکنیم باید آموزه های دینی و سنت های معقول ایرانی را بعنوان هویت ساز معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن بنای ایجاد بحران هویت را دارد، اظهار کرد: این مرکز وظیفه دارد در هویت سازی ایرانی اسلامی نقش ایفا کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: سند تحول آموزش و پرورش، سند مهندسی و سند علمی کشور اسناد بالادستی هستند و اگر بخواهیم نسل مسئولیت پذیر که استقلال فکری داشته باشد و مرعوب تمدن غربی نباشد باید به این حوزه توجه کنیم.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه سیاست این مرکز شکل دادن هویت دینی و اسلامی است، افزود:  تربیت محصور در خانواده نیست و امروزه همه جا از رسانه تا محیط بیرون، بستر تربیت است و این کار خانواده ها را سخت تر می کند.

به گزارش عصر همدان؛ مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه متشکل از  مدرسه قرآنی حضرت زینب، مرکز صیانت از نهاد خانواده و مشاوران خانواده است.

مرکز تخصصی کودک و نوجوان این مجتمع یک هیات امنا و یک هیات مدیره دارد که شخصیت های حقوقی نظیر بهزیستی و آموزش پرورش عضو آن هستند.

انتهای پیام/ح

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72327
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.