• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

اعمال جرایم جدید رانندگی از ابتدای تیرماه

  • کد خبر : 218083
  • 22 خرداد 1403 - 9:15
اعمال جرایم جدید رانندگی از ابتدای تیرماه
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای تیرماه افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود، گفت: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز و سایر تخلفات رانندگی جرایم سنگینی دارند و حتی برخی جرایم بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان هم افزایش خواهد داشت.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه وضعیت فعلی تردد در جاده‌های استان سبک و روان است، گفت: هیچ محدودیت ترددی در جاده‌های استان همدان وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته تصادفات جاده‌ای در حوزه موتور سیکلت‌سواران افزایش داشته است، افزود: متأسفانه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ درصد تصادفات منجر به فوت متعلق به موتور سیکلت سواران بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: برای جلوگیری از این حوادث ناگوار لازم است که راکبان موتورسیکلت بیشتر قوانین را رعایت کرده و خانواده‌ها نیر توجه بیشتری به فرزندان خود کنند.

فکری با بیان اینکه رانندگان در جاده‌های فرعی و روستایی هستند توجه بیشتری به راکبان موتورسیکلت داشته باشند، تصریح کرد: یکی از اهداف پلیس، کاهش آمار تصادفات و جانباختگان است.

وی با تأکید بر اینکه با رانندگانی که پلاک خود را به هر نحوی مخدوش کردند و یا خودرو آن‌ها فاقد پلاک است برخوردی سختگیرانه داریم، گفت: برخورد با رانندگان متخلف بسیار سختگیرانه و جدی خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: رفع نقاط حادثه‌خیز همواره مد نظر نظر دستگاه‌های اجرایی استان بوده و در سال گذشته به خوبی به این موضوع ورود شد، امسال نیز به دنبال آن هستیم تا سایر نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

فکری با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود، عنوان کرد: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز و سایر تخلفات رانندگی جرایم سنگینی دارند و حتی برخی جرایم بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان هم افزایش خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر خودرویی بیش از سه تا چهار تخلف داشته باشد خودرو مشمول توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218083
  • دیدگاه‌ها برای اعمال جرایم جدید رانندگی از ابتدای تیرماه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.