• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

اسرائیل غده سرطانی منطقه است

  • کد خبر : 67185
  • 02 خرداد 1399 - 10:23
اسرائیل غده سرطانی منطقه است

منصور سهرابی،  اسراییل را غده سرطانی منطقه خطاب کرد که اگر جلوی آن را نگیریم به کل منطقه سرایت خواهد کرد و گفت: طرح ریزی اسرائیل از ابتدا نیل تا فرات بوده، اما با مقاومت فلسطین و نیروهای حزب الله در گوشه ای از منطقه محاصره شده است و ما باید به مقاومت خود تا […]

منصور سهرابی،  اسراییل را غده سرطانی منطقه خطاب کرد که اگر جلوی آن را نگیریم به کل منطقه سرایت خواهد کرد و گفت: طرح ریزی اسرائیل از ابتدا نیل تا فرات بوده، اما با مقاومت فلسطین و نیروهای حزب الله در گوشه ای از منطقه محاصره شده است و ما باید به مقاومت خود تا نابودی کامل اسرائیل ادامه دهیم.

به گزارش عصر همدان، حاج منصور سهرابی یکی از افراد سرشناس و متنفذ بهاری است که همه او را به عنوان خیری دلسوز می شناسند.

این خیر که همگان او را با نام حاج منصور خطاب می کنند از رزمندگان دفاع مقدس بوده و بانی حسینیه حضرت ابوالفضل و دارالایتام بهار است. یکی از عملیات هایی که وی در آنها حضور داشته عملیات آزادسازی خرمشهر موسوم به عملیات بیت المقدس است.

به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر و روز قدس گفتگویی با این بزرگ مرد خیر داشتیم.

حاج منصور در خاطراتش از عملیات بیت المقدس گفت: در این عملیات من در تیپ محمد رسول الله و در قسمت پشتیبانی بودم و افرادی همچون سردار همدانی، حاج علی عابدینی، رضا نیک پی و رضا عابدینی نیز در این منطقه حضور داشتند.

حاج منصور ادامه داد: محلی که ما در آن مستقر بودیم پل نو و محلی انباشته از نعش سربازهای عراقی بود.

وی به چگونگی حرکت نیروهای  ایرانی در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای کشورمان ابتدا از دارخویین حرکت کردند تا جاده اهواز خرمشهر را به احاطه خود درآوردند  سپس به مرز عراق و ایران و  بعد به پل نو رسیدند و جاده را بستند و عراقی ها را محاصره کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات نمی توانستیم از سمت خرمشهر وارد شویم چرا که عراقی ها استحکامات زیادی در شهر ایجاد کرده بودند و هر چه تیرآهن و ماشین و آهن آلات در شهر بود مثل صنوبر در داخل شهر کاشته بودند و از آنها برای خود سنگر درست کرده بودند.

حاج منصور در اهمیت بازپس گیری خرمشهر از دشمن گفت: به گفته امام خمینی در جنگ اگر دشمن وارد منطقه ای شد به تدریج در آنجا مستحکم می شود و باز پس گیری دوباره آن سختتر خواهد شد.

وی در ادامه به روز قدس و اهمیت آن برای مسلمانان تاکید کرد و گفت: قدس قبله اول ما مسلمانان است و مسلمانان نباید اجازه می دادند که سرزمین فلسطین به دست اسرائیل اشغال شود و حالا پس از سالهای متمادی بیرون راندن اسرائیل از منطقه سخت شده، چرا که اسراییل در این سالها خود را مستحکم کرده است.

حاج منصور اسراییل را غده سرطانی منطقه خطاب کرد که اگر جلوی آن را نگیریم به کل منطقه سرایت خواهد کرد و ادامه داد: طرح ریزی اسرائیل از ابتدا نیل تا فرات بوده، اما با مقاومت فلسطین و نیروهای حزب الله در گوشه ای از منطقه محاصره شده است و ما باید به مقاومت خود تا نابودی کامل اسرائیل ادامه دهیم.

وی به وجود داعش و طرح ریزی آن برای ایران اشاره کرد و گفت: ما برای دفاع از کشورمان باید در بیرون از مرزها با دشمن بجنگیم تا اجازه ورود آنها به کشور را ندهیم، حال روز گرامیداشت روز قدس هم به این دلیل برای ما اهمیت دارد که اجازه گسترش این غده سرطانی در منطقه را ندهیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67185
  • دیدگاه‌ها برای اسرائیل غده سرطانی منطقه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.