• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
3
رئیس سازمان نوسازی مدارس:

اردوگاه امیرالمومنین یادگار شهید رئیسی بود

  • کد خبر : 218852
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
اردوگاه امیرالمومنین یادگار شهید رئیسی بود
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: ساخت اردوگاه امیرالمومنین(ع) به برکت سفر رئیس جمهور شهید و یکی از یادگارهای اوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حمیدرضا خان‌محمدی صبح امروز در آئین افتتاح خوابگاه و سلف سرویس گنج‌نامه( شهید جمهور رئیسی) و سلف سرویس دانش‌آموزان استثنایی امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: ساخت اردوگاه امیرالمومنین(ع) به برکت سفر رئیس جمهور شهید است.

وی افزود:  این اردوگاه جزو مصوبات سفر رئیس جمهور شهیده بوده که در واقع همه برکاتی که ما در آموزش و پرورش، مخصوصا در فضای کاربری در این روزها داشته‌ایم، به برکت سفر این شهید بزرگوار است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس با اشاره به سفرهای استانی و پیگیری‌های مداوم این این شهید جمهور خاطرنشان کرد: ایشان نقطه به نقطه در جای جای کشور حضور پیدا کرده و  طرح‌هایی سال‌ها غیرفعال بودند را احیاء کردند.

خان‌محمدی با اشاره به افتتاح این خوابگاه که ادامه راه شهید رئیسی‌است، گفت: در ادامه برنامه‌ای برای توسعه این اردوگاه حتما خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اردوگاه و اردوگاه گنجنامه در راستای تربیت همه جانبه دانش‌آموزان بوده، و شهید رئیسی اعتقاد داشتند که اگر مدرسه ساخته می‌شود باید اردوگاهی هم برای پرورش بچه‌ها تدارک ببینیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس با بیان اینکه  امیدواریم که اردوگاه امیرالمومنین(ع) به نحو احسن در اختیار تربیت دانش‌آموزان قرار بگیرد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218852
  • دیدگاه‌ها برای اردوگاه امیرالمومنین یادگار شهید رئیسی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.