• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

اختلاف مالی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در ملایر

  • کد خبر : 170158
  • 21 آبان 1401 - 10:24
اختلاف مالی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۷۲ ساعت با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد:  به دنبال مفقودی مردی حدوداً ۴۰ ساله با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵  در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به […]

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۷۲ ساعت با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.
به گزارش عصر همدان؛ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد:  به دنبال مفقودی مردی حدوداً ۴۰ ساله با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵  در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات پلیسی، خودروی مذکور را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ملایر مشاهده کردند که در بازرسی از آن، جسد فرد گمشده را در حالی که آثار ضربات چاقو و جسم سخت بر بدنش مشخص بود در صندوق عقب خودرو کشف کردند.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر بیان کرد: با پیدا شدن جسد مقتول، ماموران تحقیقات گسترده ای را جهت شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار دادند که پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و با شگردهای خاص پلیسی، متهم اصلی به همراه ۲ نفر از هم دستانش را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.
وی گفت: متهم اصلی که در مواجه با مدارک و مستندات چاره ای جز بیان واقعیت نداشت اعتراف کرد که به علت اختلافات مالی مقتول را که در روز حادثه به منزلش آمده با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده و پس از سرقت انگشتر و گردنبند طلای وی، با برادرش تماس گرفته و با کمک وی و دوست برادرش که دیگر متهمان دستگیر شده می باشند، جسد را با خودروی مذکور در اطراف یکی از روستاهای شهرستان رها می کنند.
ساکی با اشاره به این که طلاهای سرقت شده از یکی از طلا فروشی های شهرستان کشف و در این ارتباط یک نفر متهم نیز دستگیر شد، افزود: با تشکیل پرونده هر ۴ مهتم به مرجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/گ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170158
  • دیدگاه‌ها برای اختلاف مالی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.