• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان خبر داد:

آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در همدان

  • کد خبر : 206303
  • 14 آذر 1402 - 9:20
آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در همدان
رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی سنجش نوآموزان بدو ورود تا پایان آذرماه فعال است، گفت: در نظر داریم در سال تحصیلی جدید، ۲۹ هزار دانش‌آموز پیش‌دبستانی و بدو ورود را در استان مورد ارزیابی قرار دهیم.

طیبه محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، گفت: همه نوآموزان پیش‌دبستانی شرایط نوبت گیری برای این سنجش را دارند.

وی با اشاره به فرآیند نوبت‌دهی سنجش، افزود: والدین دانش‌آموزان پس از ورود به سامانه my.medu.ir می‌توانند نوبت سنجش برای فرزندان خود را دریافت کنند.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان خاطرنشان کرد: سامانه نوبت‌دهی سنجش نوآموزان بدو ورود تا پایان آذرماه فعال است و در نظر داریم در سال تحصیلی جدید، ۲۹ هزار دانش‌آموز پیش دبستانی و بدو ورود را در استان مورد ارزیابی قرار دهیم.

محمدی با بیان اینکه مراکز ارزیابی نوآموزان مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی هستند، گفت: ۲۳ مرکز در کل استان داریم و درحال حاضر ۱۷ مرکز برای نوبت‌دهی فعال است.

وی با اشاره به اینکه مراکز شهرستان‌های ملایر، جوکار، سامن، قهاوند و لالجین هنوز فعال نیستند، تصریح کرد: مراکز سایر شهرستان‌ها فعال‌اند و از مربیان و معلمان تقاضا داریم به خانواده‌ها اطلاع رسانی کنند تا برای سنجش اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان همدان در پایان عنوان کرد: در مراکز جامع سنجش، غربالگری بینایی، شنوایی، مراقب سلامت و آمادگی تحصیلی سنجیده می‌شود و چنانچه دانش‌آموزی مشکوک باشد با مداخله بهنگام و پیشگیری به موقع، مشکلات را پیگیری و رفع خواهیم کرد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206303
  • دیدگاه‌ها برای آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.