• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
4

آغاز ثبت نام خودروهای مونتاژی چینی

  • کد خبر : 206719
  • 19 آذر 1402 - 9:13
آغاز ثبت نام خودروهای مونتاژی چینی
ثبت نام خودروهای مونتاژی چینی در سامانه یکپارچه فروش خودرو از صبح فردا آغاز می‌شود.

به گزارش «عصر همدان»؛ چهارمین مرحله فروش خودرو های مونتاژی در سامانه فروش خودرو سازمان صمت از روز دوشنبه ۲۰ آذرماه شروع می شود.

در اطلاعیه این سامانه آمده است: با توجه به عرضه محصول جدید، ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو ، ظرفیتهای قابل ارائه توسط خودرو‌سازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

 

در چهارمین مرحله فروش خودرو در سامانه وزارت صمت، خودرو شرکتهای ایران خودرو (Haima 7x)، آرین پارس (Lamari EAMA ) ،کرمان موتور (JAC j4 ، JAC S3 ،KMC X5)، ایلیا (Dayun Y7) و سانیار موتور پارسیان (Tigard X35) با زمان تحویل حداکثر سه ماهه قابل عرضه خواهد بود.

به گزارش عصر همدان؛ چهارمین مرحله فروش خودرو های مونتاژی در حالی از سوی وزارت صمت در این سامانه عرضه می گردد که طرح های فروش مشابه و به صورت اقساطی از سوی خود شرکت ها بدون مشتری مانده است.

شایان ذکر است آخرین مرحله از طرح فروش خودروهای داخلی از سوی سازمان صمت زمستان سال ۱۴۰۱ برگزار شد و از آن تاریخ هیچ برنامه فروشی علی رغم وعده ها و افزایش شدید قیمت خودرو، برگزار نگردید.

خودرو ساز های داخلی با وجود شرایط و بازار انحصاری که در اختیار دارند هر چند وقت به بهانه های مختلف افزایش قیمت را به مصرف کنندگان تحمیل می‌نمایند.

خودروسازان دلیل آخرین افزایش قیمت خودرو را استاندارد های ۸۵گانه عنوان کرده اند.

کسب استاندارد های ۸۵گانه افزایش ۲۵تا ۳۵ درصدی قیمت کارخانه خودرو ها را بدنبال داشته است.

این در حالی است که آپشن فروشی جای خود را با خودرو فروشی در صنعت انحصاری خودروسازی کشور عوض کرده است.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206719
  • دیدگاه‌ها برای آغاز ثبت نام خودروهای مونتاژی چینی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.