• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

امسال اسدآبادی‌ها از بوی پرچم متبرک امام رضا(ع) بی نصیب ماندند

  • کد خبر : 9195
  • 19 تیر 1398 - 7:31
امسال اسدآبادی‌ها از بوی پرچم متبرک امام رضا(ع) بی نصیب ماندند

مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد از عدم حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال به مناسبت دهه کرامت و میلادامام رضا(ع) همایش و غرفه های در این شهر برگزار می شود.   به گزارش عصر همدان، چندسالی است که در ایام دهه کرامت و در […]

مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد از عدم حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال به مناسبت دهه کرامت و میلادامام رضا(ع) همایش و غرفه های در این شهر برگزار می شود.

 

به گزارش عصر همدان، چندسالی است که در ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع)، به همت خادمین امام رضا(ع) کاروان زیرسایه خورشید به شهر اسدآباد قدم می‌گذارند و با مراسم پرچم متبرک این امام همام، این شهر هم امام رضایی می شود.

اما امسال بنا به گفته مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد امسال برنامه حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در این شهر برگزار نمی شود و در واقع مردم اسداباد از این برنامه بی نصیب می مانند.

جلال خانمحمدی در این زمینه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: امسال برنامه حضور خادمان امام رضا(ع) و پرجم متبرک ایشان را در اسدآباد نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برنامه هایی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در این شهر اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: یکی از این برنامه ها برپایی غرفه های رواق امام رضا ع به مدت دو روز در میدان امام خمینی این شهر است.

مسئول دفتر نمایندگی زیرسایه خورشید در اسدآباد افزود: همایشی نیز به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در روز یکشنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=9195
  • دیدگاه‌ها برای امسال اسدآبادی‌ها از بوی پرچم متبرک امام رضا(ع) بی نصیب ماندند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.