• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0

اشتباه دولت در حال تکرار شدن است/موافقان اینستکس چوب حراج به جمهوری اسلامی نزنند

  • کد خبر : 7730
  • 10 تیر 1398 - 10:43
اشتباه دولت در حال تکرار شدن است/موافقان اینستکس چوب حراج به جمهوری اسلامی نزنند

دبیر هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم اسدآباد با بیان اینکه فکر می کنم اشتباه دولت بار دیگر در حال تکرار شدن است، گفت:  نباید دولت اشتباهی که همیشه مرتکب شده، تکرار کند و چوب حراج به اقتدار جمهوری اسلامی بزند؛ باید اقدام متقابل صورت گیرد.   اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، […]

دبیر هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم اسدآباد با بیان اینکه فکر می کنم اشتباه دولت بار دیگر در حال تکرار شدن است، گفت:  نباید دولت اشتباهی که همیشه مرتکب شده، تکرار کند و چوب حراج به اقتدار جمهوری اسلامی بزند؛ باید اقدام متقابل صورت گیرد.

 

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به روزهای پایانی مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپا برای انجام تعهدات برجام و عدم اجرای این تعهدات از سوی آنها و همچنین مطرح شدن موضوع اینستکس توسط دولت، اظهار کرد: نباید ما در اقتدار جمهوری اسلامی دچار تردید شویم و آن را به نوعی متزلزل کنیم.

وی گفت: وفتی جمهوری اسلامی در چهارچوب برجام اقدام و به تعهدات خود عمل کرد اما کشورهای ۱+۵ به خصوص امریکا خارج شدند و بقیه هم هیچ گونه حرکتی در راستای برجام انجام نمی‌دهند ، حق مسلم ایران است که بتواند در آن چهارچوب اقدامات متقابل را انجام دهد.

دبیر هیات ریبیسه مجلس ادامه داد: کشورهای اروپایی به نوعی با ظرافت زمان را به نحوه آمریکایی ها در دست گرفته اند تا کشور ما هیچ گونه اقدام مثبتی در جهت برجام انجام ندهد و تحریم‌ها تداوم پیدا کند و تنها در دارو و غذا آن هم به صورت غیر مستقیم آنها بتوانند کشور ما را پوشش بدهند.

وی گفت: این آن برجامی نبود که آن را امضا کردیم و تعهد دادیم و آنها هم تعهد پذیرفتند، ضرورتی هم برای توقف وجود ندارد و نباید تن به این مسئله داد که بار دیگر صبر پیشه کنیم.

رنجبرزاده افزود: اگر پنج کشوری که خود را مقید به برجام میدانند، راههای عملیاتی مثبت در جهت اقدام برجام انجام دهند، در این صورت کشور ما به قوت ادامه می‌داد، اما اینکه هیچ تعهد عملی نشده و اقدامی ناچبزی هم نبوده، ضرورتی هم نیست که ما به استقبال تئوری‌های شفاهی و چراغ سبزهای آنها برویم چرا این چراغها هر آن ممکن است قرمز شود.

وی گفت: فکر می کنم اشتباه دولت بار دیگر در حال تکرار شدن است و نباید اشتباهی که همیشه مرتکب شده، تکرار شود و باید مراقب شده عمل کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر اینکه نباید چوب حراج به اقتدار جمهوری اسلامی زد، افزود: یا اروپایی ها اقدامات برجامی را انجام می دهند و یا ما اقدام متقابل را انجام می‌دهیم در غیر این صورت دچار خسران می‌شویم.

وی گفت: نباید گام به عقب برادریم چرا که با هر گامی که به عقب برادریم آنها یک گام جلوتر رفته و پیشروی می کنند و ما را گریبان‌گیر مشکلات داخلی که دولت هم برای رفع آنها برنامه ندارد،  خواهند کرد.

رنجبرزاده افزود: اگر دولت برای مشکلات داخلی برنامه منسجم داشت شاید می‌توانستیم بگوییم دست و پا شکسته کافی است اما مردم پناهگاه اقنصادی محکمی در داخل ندارد لذا گذشت زمان قطعا به ضرر جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7730
  • دیدگاه‌ها برای اشتباه دولت در حال تکرار شدن است/موافقان اینستکس چوب حراج به جمهوری اسلامی نزنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.