• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4

حال و هوای مردم نهاوند در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 69287
  • 14 خرداد 1399 - 11:17
حال و هوای مردم نهاوند در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

مردم نهاوند بعد از شنیدن خبر ارتحال امام خمینی (ره) از حال و هوای آن روزها و  همچنین انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند. به گزارش عصر همدان، خرداد سال ۶۸ و خاطرات روزهای غم‌انگیز آن تاریخ هیچ‌وقت از ذهن مردم کشورمان پاک نمی‌شود، روزهایی که مردم امام امت و رهبر خود […]

مردم نهاوند بعد از شنیدن خبر ارتحال امام خمینی (ره) از حال و هوای آن روزها و  همچنین انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند.

به گزارش عصر همدان، خرداد سال ۶۸ و خاطرات روزهای غم‌انگیز آن تاریخ هیچ‌وقت از ذهن مردم کشورمان پاک نمی‌شود، روزهایی که مردم امام امت و رهبر خود را ازدست‌داده بودند و امام راحل آسمانی شده بود.

حال هوای شهرها و روستاهای کشور آن روزها صحنه‌هایی به‌یادماندنی از عشق و علاقه مردم به مولا و مقتدایشان بود و جدایی و دوری از مرادشان و معمار کبیر انقلاب اسلامی برای کسی قابل‌قبول و باورکردنی نبود.

در آن ایام سخت ولی خبر انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب توسط مجلس خبرگان موجی از امیدواری و شادی را در بین امت حزب‌الله ایران اسلامی به راه انداخت و مردم از اینکه شاگرد راستین مکتب امام به‌عنوان رهبر امت انتخاب‌شده است خوشحال بودند.

مردم نهاوند در فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید از حال و هوای روزهای ارتحال امام خمینی (ره) و انتخاب شدن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب می‌گویند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=69287
  • دیدگاه‌ها برای حال و هوای مردم نهاوند در ایام ارتحال امام خمینی (ره) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.