• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

موضوع استعفای شهردار اسدآباد به زودی مشخص می شود

  • کد خبر : 6518
  • 01 تیر 1398 - 12:18
موضوع استعفای شهردار اسدآباد به زودی مشخص می شود

یک عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه ای در روز پنجشنبه موضوع استعفای شهردار را در دستور کار قرار داد اما به نتیجه قطعی برای موافقت یا عدم موافقت آن نرسیدیم و قطعا” امروز و فردا تکلیف وی مشخص خواهد شد.   سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار عصر […]

یک عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه ای در روز پنجشنبه موضوع استعفای شهردار را در دستور کار قرار داد اما به نتیجه قطعی برای موافقت یا عدم موافقت آن نرسیدیم و قطعا” امروز و فردا تکلیف وی مشخص خواهد شد.

 

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به موضوع استعفای شهردار اسدآباد  اظهار کرد: پیمان سبزه ای شهردار اسدآباد با دلایلی که خود در کانالهای تلگرامی مطرح کرده، از این پست استعفا داده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه ای در روز پنجشنبه موضوع استعفای شهردار را در دستور کار قرار داد اما به نتیجه قطعی برای موافقت یا عدم موافقت آن نرسیدیم، گفت: قطعا” امروز و فردا تکلیف آقای سبزه ای مشخص خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: در صورتی که اعضای شورای اسلامی با استعفای شهردار موافقت کنند، تا زمان انتخاب گزینه ای دیگر برای پست شهرداری سرپرست منصوب خواهدشد.

لازم به ذکر است؛ پیمان سبزه ای شهردار اسدآباد روز چهارشنبه استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی این شهر کرده است.

وی دلیل استعفای خود را در گفت‌گو با کانالهای تلگرامی اینگونه مطرح کرده که به علت مشکلات رفت و آمد و قانون جدید وزارت کشور مبنی بر سکونت خانواده ی شهرداران در شهر مقصد استعفا داده است.

پیمان سبزه ای گفته است که رأی گیری شورای شهر برای پذیرش استعفای وی به هفته بعد موکول شده و تا روز رأی گیری به عنوان شهردار در خدمت همشهریان است، این درحالی است که شنبه صبح امروز در محل کار خود حاضر نشده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=6518
  • دیدگاه‌ها برای موضوع استعفای شهردار اسدآباد به زودی مشخص می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.