• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
0

هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است

  • کد خبر : 33719
  • 05 آذر 1398 - 9:51
هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هیچ کشوری در طول تاریخ به اندازه نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است و باید ضمن آسیب شناسی، تعدیل داشته باشیم و زحمات مدیران را هم ببینیم و فضای ناامیدی را با وجود اشکالات فراوان نباید انتقال دهیم.   به گزارش عصر همدان؛ آیت الله شعبانی شامگاه […]

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هیچ کشوری در طول تاریخ به اندازه نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است و باید ضمن آسیب شناسی، تعدیل داشته باشیم و زحمات مدیران را هم ببینیم و فضای ناامیدی را با وجود اشکالات فراوان نباید انتقال دهیم.

 

به گزارش عصر همدان؛ آیت الله شعبانی شامگاه گذشته در دیدار نخبگان و فعالان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین شهرستان همدان  با بیان اینکه دغدغه های شما باید با همین شور و اشتیاق باقی بماند گفت: در این ۴۰ سال موفقیت های فراوانی داشتیم و ممکن است به برخی دولت ها هم گله داشته باشیم اما کارهای بزرگی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: اشکالاتی هم هست و باید این اشکالات را مطالبه و برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان با دغدغه برای نظام اسلامی کار می‌کنند عنوان کرد: باید این مسائل را هم در کنار برخی اشکالات ببینیم و زحمت مدیران را باید ببینیم.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه هجمه ها فراوان است تاکید کرد: میزان تهاجمی که وهابیت به اعتقادات، شیعه و ولایت فقیه و … داشته سه برابر ۱۴۰۰ سال قبل است.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: هیچ کشوری در طول تاریخ به اندازه نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است و باید ضمن آسیب شناسی، تعدیل داشته باشیم و زحمات مدیران را هم ببینیم و فضای ناامیدی را با وجود اشکالات فراوان نباید انتقال دهیم.

وی عنوان کرد: در میدان عمل مشقت و مشکلات است و اگر راه حل مشکل در خود مردم بود سبک زندگی مردم و مشکلات با خود مردم قابل حل بود اولیای الهی سراغ حاکمیت نمی کنند و باید حاکمیت ما و دولت های ما نگرش خود را تغییر دهند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه راه حل نجات کشور و مشکلات این است که قوای حاکمیت ما انقلابی باشد گفت: راه حل اساسی تفکر انقلابی در مسئولان است.

در ادامه علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه از رشادت های بسیجیان در همه عرصه ها تشکر می کنم گفت: بسیج با ۲۲قشر در کشور در همه بخش ها نقش خود را برای انقلاب ایفا می کند.

وی افزود: بسیج در حوزه های امنیتی و دفاعی، حضور در شهر ها، فرهنگ، بصیرت و آگاهی بخشی فعالیت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطر نشان کرد: بسیجیان خود را ثابت کردند و به خاطر این مسئله و وجود بسیج خداوند را شاکریم.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر پایگاه ها و بسیجیان خیلی خوش درخشیدند و از همه نیزوهای نظامی و انتظامی تشکر می کنیم.

در ابتدای این مراسم برخی از بسیجیان و نخبگان حوزه بهداشت و درمان به مباحثی نظیر اسراف در حوزه مواد غذایی و افزایش بیماری های سکته مغزی و قلبی در استان و سبک زندگی غربی و در حوزه مسائل فرهنگی به کارکرد های آموزشی و سیاسی، نظامی، تربیت نیروی جوان در مسجد، رسیدگی به مشکلات مردم، عدم توجه جدی به مساجد و مباحثی در خصوص عفاف و حجاب، مسائل اقتصادی، شفافیت در شهرداری و ارایه آمار های غیر واقعی ایجاد اشتغال، شفافیت مناقصات و مزایده ها، محیط زیست و عمران و تخریب باغات توسط مدیران دستگاه ها و آسیب های اجتماعی اشاره کردند.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33719
  • دیدگاه‌ها برای هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.