• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

افزایش ۱۲۴ درصدی صدور گذرنامه در همدان / افزایش ۵۵ درصدی جرم در فضای مجازی

  • کد خبر : 24022
  • 09 مهر 1398 - 12:21
افزایش ۱۲۴ درصدی صدور گذرنامه در همدان /  افزایش ۵۵ درصدی جرم در فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه با بازگشایی مرز خسروی پیش بینی ما این است که حجم تردد در محور های مواصلاتی در ایام اربیعن بیشتر شود گفت: در شش ماهه اول سال ۴۲ هزار فقره گذر نامه صادر شده است و و این آمار نشان دهنده افزایش ۱۲۴ درصدی است و کشفیات قاچاق […]

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه با بازگشایی مرز خسروی پیش بینی ما این است که حجم تردد در محور های مواصلاتی در ایام اربیعن بیشتر شود گفت: در شش ماهه اول سال ۴۲ هزار فقره گذر نامه صادر شده است و و این آمار نشان دهنده افزایش ۱۲۴ درصدی است و کشفیات قاچاق نیز ۱۲ درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش عصر همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در نشست خبری خود با خبرنگاران که پیش از ظهر امروز در ساختمان فرماندهی ناجا با محوریت ارائه گزارش عملکرد شش ماهه اول سال و به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه شعار امسال ما «پلیس هوشمند امین مردم» است، اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی ۱۶۰برنامه متنوع در حوزه های مختلف داریم و هدف ما اطلاع رسانی عملکرد ها و تعامل و ارتباط بیشتر است.

وی افزود: هدف ما این است که بتوانیم از راهکارها و پیشنهادات مردم و همچنین از ظرفیت مردم در بحث امنیت پایدار استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی برنامه های مختلفی داریم گفت: روز اول هفته ناجا دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین غبارروبی از مزار شهدا و یادواره ۳۳۰ شهید سرافراز را داریم.

کامرانی صالح ادامه داد: روز جمعه هم همایش پیاده روی خانوادگی عاشوراییان را داریم که هدایای نفیسی در این همایش اهدا خواهد شد و شنبه نیز صبحگاه مشترک با نیروهای مسلح را برگزار می کنیم.

در طول شش ماهه اول سال  ۵۳۰ هزار با ۱۱۰ تماس گرفتند

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مردم در طول شش ماهه اول سال  ۵۳۰ هزار با ۱۱۰ تماس گرفتند عنوان کرد: این آمار نشان دهنده افزایش ۵ درصدی تماس های مردم با ۱۱۰ بوده است، روزانه ۳۵۰۰ تا ۴ هزار تماس در استان همدان با این سامانه برقرار می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف ۴۴ هزار فقره پرونده داشتیم اظهار داشت: در حوزه سرقت  ۳۰۰ نفر را در طول این مدت دستگیر کردیم.

افزایش ۱۲ درصدی کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق

کامرانی صالح با بیان اینکه ما شاهد کاهش جرائم خشن بودیم  اما جرائم خرد افزایش داشته است گفت: ۷۵ درصد از جرائم ما خرد است. در حوزه مواد مخدر نیز سه تن از انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردیم، ۴۱ باند در این حوزه را منهدم و با پنج هزار مصرف کننده و توزیع کننده خرد و برخورد شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۸ باند در حوزه سرقت از منازل، خودرو، موتور سیکلت در این مدت داشتیم عنوان کرد:در حوزه مبارزه با قاچاق ۲۰۰ عملیات داشتیم که منجر به شناسایی و دستگیری ۲ هزار نفر شد و این آمار نشان دهنده افزایش ۱۲ درصدی کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق است.

افزایش ۵۵ درصدی جرم در فضای مجازی

کامرانی صالح با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی ۵۵ درصد افزایش جرم را شاهد هستیم گفت: ۸۰ نفر از افرادی را که بصورت غیر مجاز از حساب های مردم برداشت و یا مزاحمت اینترنتی ایجاد می کردند دستگیر شدند.

افزایش ۱۰ درصدی تصادفات برون شهری

وی با اشاره به اینکه در حوزه پلیس راه شاهد کاهش ۵ درصدی تصادفات درون شهری و افزایش ۱۰ درصدی تصادفات برون شهری هستیم خاطر نشان کرد: امسال شاهد افزایش تردد ۳۰ درصدی در محور ها ی مواصلاتی استان بودیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در حوزه پیشگیری اجتماعی ۷۱۱ جلسه در مساجد ،  ۴۰۹ جلسه در مراکز اموزشی و ۳۷۶ جلسه در ادارات دولتی داشتیم اظهار داشت: ۳۵۰۰ فقره شکایت افراد را داشتیم که از این تعداد سه هزار فقره به مصالحه کشیده شد.

کامرانی صالح با بیان اینکه  ۴۲ هزار فقره گذر نامه صادر شده است و این آمار نشان دهنده افزایش ۱۲۴ درصدی است تاکید کرد: با بازگشایی مرز خسروی پیش بینی ما این است که حجم تردد در محور های مواصلاتی بیشتر می شود و در این راستا پلیس برای تامین امنیت و نظم و تسهیل ترافیک حضور خواهد داشت.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا آزاد راه همدان – ساوه روشنایی مطلوبی ندارد گفت: روشنایی این مسیر از طریق پیگیری هایی که داشتیم بخشی از آن انجام شده و بخشی هم انجام نشده و این مربوط به اداره راه است.

تردد خودروهای اتباع خارجی تحت کنترل است

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه ارز دیجیتال حدودا ۴۰۰ دستگاه کشف کردیم بیان کرد: در این حوزه به دلیل اینکه موضوعات جدیدی است قوانینی برای برخورد پیش بینی نشده است. اما قانون منعی ندارد و باید استفاده از این دستگاه ها با برق قانونی و تعرفه تعیین شده باشد.

کامرانی صالح با اشاره به تردد خودرو های اتباع خارجی در استان گفت: این خودرو ها منع قانونی ندارند و تحت کنترل هستند، شماره پلاک موقت یا شماره های کشور مبدا آنها نیز با هماهنگی انجام می شود.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24022
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۱۲۴ درصدی صدور گذرنامه در همدان / افزایش ۵۵ درصدی جرم در فضای مجازی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.