• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

استقرار ۴۲ شرکت دانش بنیان در سایت جدید پارک علم و فناوری همدان

  • کد خبر : 22113
  • 01 مهر 1398 - 7:07
استقرار ۴۲ شرکت دانش بنیان در سایت جدید پارک علم و فناوری همدان

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان از استقرار ۴۲ شرکت دانش بنیان در سایت جدید پارک علم و فناوری همدان در فاز نخست بهره برادری خبر داد. محمد حسن مرادی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص ساخت سایت جدید  پارک علم و فناوری همدان گفت: این پروژه از فروردین ماه سال […]

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان از استقرار ۴۲ شرکت دانش بنیان در سایت جدید پارک علم و فناوری همدان در فاز نخست بهره برادری خبر داد.

محمد حسن مرادی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص ساخت سایت جدید  پارک علم و فناوری همدان گفت: این پروژه از فروردین ماه سال ۸۹ استارت خورده و هنوز ساخت آن در حال انجام است.

وی افزود: ساخت این سایت در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در دو فاز قرار است انجام شود که البته بخش بیشتر زمین در اختیار شرکت های دانش بنیان استان قرار می گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان ادامه داد: فاز نخست این سایت در ۶ هزار مترمربع آماده بهره برادری است و تا دو ماه آینده نیز آماده افتتاح است.

مرادی در زمینه مشکلات افتتاح و ساخت این پروژه که چند سالی به تعویق افتاده نیز اظهار کرد: فراهم نشدن هزینه اعتبار ساخت این پروژه  و مشکل در تامین ساخت تاسیسات زیربنایی (آب برق گاز) علت اصلی عقب افتادن این پروژه برای بهره برادری تاکنون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ساخت سایتارک علم و فناوری سرویس دهی خوب و موثر به شرکت های دانش بنیان استان است.

مرادی همچنین یادآور شد: در فاز نخست افتتاح این پروژه ۴۲ شرکت دانش بنیان قرار است در این مرکز مستقر شوند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع  ۱۷۰ شرکت دانش بنیان می توانند پس از تکمیل دو  فاز سایت پارک علم و فناوری در این مرکز مستقر شوند تصریح کرد: امیدواریم باافتتاح این سایت سرویس دهی بهتری به این شرکت ها انجام  شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22113
  • دیدگاه‌ها برای استقرار ۴۲ شرکت دانش بنیان در سایت جدید پارک علم و فناوری همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.