• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

هفته دولت فرصت مناسبی برای آسیب شناسی اقدامات گذشته است

  • کد خبر : 16623
  • 02 شهریور 1398 - 21:52
هفته دولت فرصت مناسبی برای آسیب شناسی اقدامات گذشته است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دولت دو سال برای خدمت‌رسانی به مردم فرصت دارد، زمانی که اندک نیست و می‌توان اقدامات زیادی در طول این مدت انجام داد.گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای آسیب شناسی اقدامات گذشته است.   به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع مسئولان استان […]

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دولت دو سال برای خدمت‌رسانی به مردم فرصت دارد، زمانی که اندک نیست و می‌توان اقدامات زیادی در طول این مدت انجام داد.گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای آسیب شناسی اقدامات گذشته است.

 

به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع مسئولان استان ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای آسیب شناسی اقدامات گذشته است.

وی اظهار کرد:دولت دو سال برای خدمت‌رسانی به مردم فرصت دارد، زمانی که اندک نیست و می‌توان اقدامات زیادی در طول این مدت انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر کسی می‌خواهد ماندگار شود باید بداند صرف خدمت به مردم و نظام اسلامی سبب ماندگاری نمی‌شود بلکه باید همانند شهیدان رجایی و باهنر باید خدمت صادقانه و خالصانه انجام داد.

وی با بیان اینکه اقتصاد تامین کننده دنیای مردم است و از وظایف دولت به شمار می‌آید ادامه داد: یعنی اگر دولتی نتواند دنیای مردم را تامین کند، آخرت آنها را نیز نمی‌تواند درست کند.

آیت الله شعبانی در پایان گفت:خدمت ما در جامعه باید منجر به عدالت اجتماعی شود چرا که تولید ثروت به تنهایی برای پیشرفت کافی نیست، پس باید به عدالت اجتماعی برسیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16623
  • دیدگاه‌ها برای هفته دولت فرصت مناسبی برای آسیب شناسی اقدامات گذشته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.