• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

نجوای عارفانه مردم استان همدان در روز عرفه

  • کد خبر : 14645
  • 20 مرداد 1398 - 21:17
نجوای عارفانه مردم استان همدان در روز عرفه

مردم استان همدان در نقاط مختلف این استان دعای عرفه را قرائت کردند.   به گزارش عصر همدان، همزمان با فرا رسیدن روز عرفه مردم استان همدان با حضور در اماکن مذهبی این شهر  دعای پرفیض عرفه را  قراوت کردند. دعای عرفه امام حسین(ع) دعایی منسوب به سیدالشهدا(ع) که بنابر روایات، آن حضرت در روز […]

مردم استان همدان در نقاط مختلف این استان دعای عرفه را قرائت کردند.

 

به گزارش عصر همدان، همزمان با فرا رسیدن روز عرفه مردم استان همدان با حضور در اماکن مذهبی این شهر  دعای پرفیض عرفه را  قراوت کردند.

دعای عرفه امام حسین(ع) دعایی منسوب به سیدالشهدا(ع) که بنابر روایات، آن حضرت در روز ۹ ذی الحجه (روز عرفه) در صحرای عرفات خوانده است.

گزارش تصویری ای از نقاط مختلف استان همدان تهیه شده است.

همدان: مردم شهرستان همدان با حضور در گلزار شهدای پارک مردم و همچنین دیگر اماکن مذهبی این شهر دعای پر فیض عرفه را قرائت کردند.

تویسرکان: امروز همزمان با روز عرفه، در گلزار شهدا و بقعه متبرکه شهرستان تویسرکان،دلدادگان حسینی(ع) دست دعا برداشته و دعای عرفه را قرائت کردند و نجوای ملکوتی و دلنشین این دعای ویژه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهداء، هم طنین انداز شد.

ملایر: مراسم پر فیض دعای عرفه در ۱۲ نقطه شهرستان ملایر و با حضور گسترده مردم برگزار شد و طنین نوای دعای روز عرفه در سراسر شهرستان نجوا شد.

نهاوند: مردم مومن شهرستان نهاوند دعای پر فیض عرفه را همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه این شهر زمزمه کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=14645
  • دیدگاه‌ها برای نجوای عارفانه مردم استان همدان در روز عرفه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.