به گزارش عصر همدان، عباس صوفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به مدت ۴۴ روز به صورت سیستم آزمایشی اجرایی شده است، اظهار کرد: حدود ۳۵۰ نفر از پرسنل شهرداری برنامههای خود را به صورت گوشی و سیستمی آموزش دیده و تحویل گرفتهاند.
وی بیان کرد: همکارانی که در شهرداری حضور دارند باید نسبت به درخواستهای شهروندان، خود را مسؤول بدانند و مدت زمان رسیدگی به درخواستها را مشخص کنند.
شهردار همدان در خصوص رضایتمندی شهروندان نسبت به سامانه ۱۳۷ گفت: به مدت ۴۴ روز شهروندان همدانی حدود ۶۵ درصد رضایتمندی خود را از این سامانه اعلام داشتهاند.
وی اضافه کرد: از خدماتی که شهروندان همدانی از سامانه ۱۳۷ درخواست داشته و تحقق یافته است، حدود ۵۸ درصد از خدمات در حوزه خدمات شهری، ۳۴ درصد در حوزه فنی عمرانی، ۶ درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک و ۲ درصد در حوزه فرهنگی بوده است.
صوفی خاطرنشان کرد: مردم میتوانند تقاضاهای خود را در حوزههای خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی و نظارت بر پرسنل کل شهرداری تماس بگیرند و ایدهها و درخواستهای خود را مطرح کنند.
وی با بیان اینکه در فاز اول ۷۰۰ خدمات را ارائه میدهیم، افزود: در سال ۹۸ ارائه خدمات به یکهزار و ۱۰۰ خدمات افزایش مییابد.