• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

برگزاری ۸ یادواره مجازی شهدا در هفته بسیج/بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می شود

  • کد خبر : 93190
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
برگزاری ۸ یادواره مجازی شهدا در هفته بسیج/بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می شود

فرمانده سپاه رزن گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بسیج همواره به دنبال رفاه و آسایش مردم بوده است،اضافه کرد:در ایام بیماری کرونا و با تاکیدات رهبری […]

فرمانده سپاه رزن گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بسیج همواره به دنبال رفاه و آسایش مردم بوده است،اضافه کرد:در ایام بیماری کرونا و با تاکیدات رهبری انقلاب سپاه و بسیج در هفت مرحله کمکهای مومنانه خود را با کمک خیرین و مردم برای نیازمندان جمع آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۵۲ واحد مسکونی که در اثر سیل تخریب و آسیب دیده بودند ساخته یا تاخیر شده است،افزود:این واحد‌های مسکونی توسط جهادگران بسیجی و اردوهای جهادی ساخته یا تعمیر شده است.

مهدوی حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم را یک اصل و ضرورت برشمرد و گفت:تا کنون در شش مرحله کمک‌مونانه در شهرستان بیش از ۱۰ هزار بسته هر کدام ۴۰۰ هزار تومان بوده، توزیع شده است.

وی ادامه داد: تهیه و پخت غذای گرم به تعداد ۱۰۰ هزار پُرس، تهیه البسه و کفش برای نیازمندان، اقلام وسایل خانگی ۷۰ سری کامل، ۲۱ هزار بسته بهداشتی، ۹۰۰ بسته لوازم التحریر بین ۷۶۰۰ خانوار نیازمند توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برای هر پایگاه مقاومت یک ویژه برنامه پیش بینی شده است که در مجموع بیش از ۲۹۰ عنوان برنامه برگزار می شود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93190
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ۸ یادواره مجازی شهدا در هفته بسیج/بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.