• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

تکمیل طرح های نمیه تمام عمرانی اولویت حوزه تعلیم و تربیت شهرستان رزن است

  • کد خبر : 72273
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
تکمیل طرح های نمیه تمام عمرانی اولویت حوزه تعلیم و تربیت شهرستان رزن است

سید رضا سلامتی گفت : شورای آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی و تأثیرگذار در روند آموزشی و پرورشی شهرستان است. سید رضا سلامتی، فرماندار رزن ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان رزن اظهار کرد :آموزش و پرورش قوی موجب پیشرفت علمی و تربیتی دانش آموزان و جلوگیری از بزهکاری در جامعه […]

سید رضا سلامتی گفت : شورای آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی و تأثیرگذار در روند آموزشی و پرورشی شهرستان است.

سید رضا سلامتی، فرماندار رزن ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان رزن اظهار کرد :آموزش و پرورش قوی موجب پیشرفت علمی و تربیتی دانش آموزان و جلوگیری از بزهکاری در جامعه می شود .

وی با بیان اینکه  شورای آموزش و پرورش با تصمیم گیری درست می تواند آینده جوانان و نوجوانان را در راستای موفقیت رقم بزند ،ادامه داد: توسعه فضاهای آموزشی، تکمیل طرح های نمیه تمام عمرانی و اجرای طرح های آموزشی و تحصیلی با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از اولویت های حوزه تعلیم و تربیت در رزن است.

سید رضا سلامتی  با اشاره به  اقدامات مطلوب  صورت گرفته در شهرستان در سال ۹۸  ،اظهار کرد :این عملکرد خصوصا در آموزش و پرورش شهرستان جلوه بیشتری را داشته است و  امیدواریم در سال ۹۹ بیش از سالهای گذشته شاهد خدمات ارزنده تر باشیم.

فرماندار رزن  با تاکید بر آمادگی در جهت آغاز سال تحصیلی آینده در شهرستان ،تصریح کرد: شهرستان رزن آمادگی بازگشایی مدارس با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی را دارد و به دنبال رعیات تمام موارد الزامی و ابلاغی از سوی دستگاه بهداشت و درمان هستیم تا حداقل مشکلات را داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72273
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل طرح های نمیه تمام عمرانی اولویت حوزه تعلیم و تربیت شهرستان رزن است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.