• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
4

برقراری پروازهای همدان_کیش و همدان _ مشهد از هفته آینده

  • کد خبر : 70387
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
برقراری پروازهای همدان_کیش و همدان _ مشهد از هفته آینده

پروازهای فرودگاه همدان با رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام ضد عفونی روزانه کلیه ترمینالها و اماکن اداری برقرار می شود. به گزارش عصر همدان؛ روابط عمومی ومرکز اطلاع رسانی فرودگاه بین المللی همدان باعنایت به اعمال محدودیت های انجام گرفته در کلیه شهرهای توریستی و […]

پروازهای فرودگاه همدان با رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام ضد عفونی روزانه کلیه ترمینالها و اماکن اداری برقرار می شود.

به گزارش عصر همدان؛ روابط عمومی ومرکز اطلاع رسانی فرودگاه بین المللی همدان باعنایت به اعمال محدودیت های انجام گرفته در کلیه شهرهای توریستی و اماکن مذهبی در ایام پایان سال از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه همدان خبر داد.

حمیدرضا صائمین با اعلام این مطلب افزود: با توجه به دستورالعمل های صادره در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام ضد عفونی روزانه کلیه ترمینال ها و اماکن اداری مطابق با دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی کرونا پرواز مستقیم همدان به کیش در روزهای چهارشنبه هر هفته و پرواز همدان به مشهد در روزهای جمعه از هفته آینده برقرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد؛ با پیگیری های مسئولان استانی جهت رفاه حال مسافرین محترم، این پروازها به صورت سیستمی بوده و هم اکنون تمامی سایت های مجاز فروش بلیت اینترنتی و آژانس های خدمات مسافرتی درخدمت مردم خوب استان همدان و کلیه مسافرین خواهند بود.

صائمین در پایان گفت؛ در صورت استقبال مسافرین، افزایش پرواز در مسیرهای بعدی این فرودگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70387
  • دیدگاه‌ها برای برقراری پروازهای همدان_کیش و همدان _ مشهد از هفته آینده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.