• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

غربالگری بیش از ۱۰۰۰ نفر توسط مهندسین بسیجی استان همدان

  • کد خبر : 59959
  • 25 فروردین 1399 - 14:01
غربالگری بیش از ۱۰۰۰ نفر توسط مهندسین بسیجی استان همدان

اعضای بسیج مهندسین کشاورزی استان همدان در اقدامی جهادی بیش از هزار نفر در سطح استان را غربالگری کرده اند. به گزارش عصر همدان؛ این روزها با شیوع ویروس کرونا در کشور افرادی هستند که در کنار مدافعان سلامت که به صورت جهادی شبانه روز با انجام کارهایی همچون ضدعفونی کردن معابر، تولید ماسک، تولید […]

اعضای بسیج مهندسین کشاورزی استان همدان در اقدامی جهادی بیش از هزار نفر در سطح استان را غربالگری کرده اند.

به گزارش عصر همدان؛ این روزها با شیوع ویروس کرونا در کشور افرادی هستند که در کنار مدافعان سلامت که به صورت جهادی شبانه روز با انجام کارهایی همچون ضدعفونی کردن معابر، تولید ماسک، تولید مواد ضدعفونی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

در این بین اعضای بسیج مهندسین کشاورزی استان همدان با انجام کارهایی همچون غربالگری، ضدعفونی ادوات کشاورزی و توزیع اقلام بهداشتی بین کشاورزان اقدامات موثری در جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا انجام داده اند.

به همین منظور محمد کرمی، مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصارالحسین(ع)همدان در گفتگو با خبرنگار ما، به بیان اقدامات این قشر از بسیج پرداخت و گفت: از ابتدای ورود ویروس کرونا یک ابلاغیه از مرکز که دارای  دو محور اصلی بود به ما ابلاغ شد.

وی گفت: محور اول غربالگری اعضای بسیج مهندسین و کشاورزان تحت پوشش بودند که با کمک تعدادی از بسیجیان در سطح استان صورت گرفت.

کرمی ادامه داد: تا به امروز بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از اعضای بسیج مهندسین کشاورزی را در سطح استان غربالگری و در سامانه سلامت ثبت شده اند.

وی افزود: در شهرستانها هم این روال انجام شده و درصد بالایی از اعضاء در سامانه ثبت شدند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: علاوه بر اعضای بسیج مهندسین، با کشاورزهایی که در طرح بسیج همگام با کشاورز به آنها خدمات ارائه کردیم همچنان در حال تماس هستیم.

وی با بیان اینکه محور دوم اقدامات بسیج مهندسین کشاورزی ضدعفونی ادوات کشاورزی و معابر در روستاها است گفت: این امر توسط اعضای بسیج مهندسین کشاورزی با همکاری پایگاه های محلات روستایی و شورای روستا و دهیاری روستاها در تعدادی از روستا انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه بحث ضدعفونی و غربالگری همچنان ادامه دارد گفت: ارسال پیامک های بهداشتی برای اعضا و کشاورزها از دیگر اقدامات ما بوده است.

وی در پایان گفت: جهت بالابردن سطح بهداشت کشاورزان، در این ایام هم تعدادی اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش در اختیارشان گذاشته ایم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59959
  • دیدگاه‌ها برای غربالگری بیش از ۱۰۰۰ نفر توسط مهندسین بسیجی استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.