• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
3

رزم بانوان بسیجی در رزمایش همدلی/ یک صدایی ملت در طرح کمک مؤمنانه در تاریخ بشریت ثبت می شود

  • کد خبر : 59922
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
رزم بانوان بسیجی در رزمایش همدلی/ یک صدایی ملت در طرح کمک مؤمنانه در تاریخ بشریت ثبت می شود

در روزگاری که دنیای غرب به جان هم افتاده و حتی بر سر دستمال توالت بر روی هم اسلحه می کشند، این ایرنیان هستند که با تمدنی چندین هزارساله و با فرهنگی قوی ایرانی ـ اسلامی برای نابودی کرونا یک دل و یک صدا شده اند و محوریت بسیج در اجرای طرح “کمک مؤمنانه” برای […]

در روزگاری که دنیای غرب به جان هم افتاده و حتی بر سر دستمال توالت بر روی هم اسلحه می کشند، این ایرنیان هستند که با تمدنی چندین هزارساله و با فرهنگی قوی ایرانی ـ اسلامی برای نابودی کرونا یک دل و یک صدا شده اند و محوریت بسیج در اجرای طرح “کمک مؤمنانه” برای گذر از چالش این بیماری منحوس ستودنی است.

به گزارش عصر همدان؛”بسیج مدرسه عشق است”، این جمله ناب را روزگاری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) بر زبان آورد، جمله ای سرشار از درون مایه های معرفت، مهربانی، عطوفت، دلدادگی، ایثار، از خودگذشتگی، نوع دوستی، محبت، وفا و در نهایت عشق به الله.

بسیج مدرسه ای برای آموختن تمام کلیدواژه های هستی است و هر که در این نهاد مردمی وارد می شود، بی پروا، عاشقانه و مستانه همچون پروانه گرد ولایت می چرخد تا به الله نزدیکتر شود.

و اما این روزها در روزگاری که دنیای غرب به جان هم افتاده و حتی بر سر دستمال توالت بر روی هم اسلحه می کشند، این ایرنیان هستند که با تمدنی چندین هزارساله و با فرهنگی قوی ایرانی ـ اسلامی برای نابودی کرونا یک دل و یک صدا شده اند.

و در این میان نمی توان از نقش بسیج در وحدت آفرینی جامعه چشم پوشید.همه اقشار بسیج پای کار آمده اند و یا علی(ع) گویان عزم خود را جزم کرده اند و در لبیک به منویات رهبری و در مسیر تحقق مطالبات ولی خود طرح های محرومیت زدایی را در قالب “کمک مؤمنانه” برای خدمت رسانی بی منت به مردم اجرا می کنند.

برای بسیج خدمت رسانی به مردم در جای جای کشورمان تفاوتی ندارد، مرکز شهر باشد یا روستاها، آنجا که محرومیت وجود دارد این افلاکیان در زمین هم نقش خود را ایفا می کند. بسیج تنها به داشتن یک کارت شناسایی منتهی نمی شود. جهادگران سلامتی که در خط مقدم مبارزه با کرونا جان خود را در دست گرفته اند و از بیماران کرونایی در مراکز درمانی پرستاری می کنند، مشق عشق بسیجی بودن را هر روز می نویسند و دل هایشان را برای خدایی شدن صیقل می دهند.

آنان در خط مقدم حتی شب ها شاید خواب بر روی چشمانشان ننشسته باشد اما بیدارند و مجاهدانه فعالیت می کنند و در این سو در پشت این خاکریزها بازهم بسیج مردمی پای کار آمده است. گروهی با ایجاد کارگاه های تولیدی ماسک و اهدا رایگان آن بین مردم از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری می کنند، گروه دیگری معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی و برخی ها هم با کمک خیران دست به تهیه و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان زده اند. برخی صاحبان مغازه ها و صاحب خانه ها نیز کرایه یکی دو ماه را به مستأجران خود بخشیده اند.

از فعالیت های بسیج در تویسرکان در روزهای گذشته گزارش های متعددی در سایت خبری عصر همدان منتشر شد و امروز به سراغ بانوان بسیجی در پایگاه “ام کلثوم” روستای قلعه قاضی می رویم. بانوان اینجا با رعایت تمامی نکات بهداشتی دست به کار شده اند و روزانه ۶۰۰ ماسک تهیه کرده و نه تنها محله و روستایشان را از این حیث تأمین می کنند بلکه مازاد تولید خود را به دست مردمان مناطق دیگر هم می رسانند.

به گزارش عصر همدان؛ بسیج در حقیقت مدرسه عشق است و مستانه های بسیجیان در روزگار کرونایی در تاریخ برای آیندگان ثبت می شود و این داستان ادامه دارد…

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59922
  • دیدگاه‌ها برای رزم بانوان بسیجی در رزمایش همدلی/ یک صدایی ملت در طرح کمک مؤمنانه در تاریخ بشریت ثبت می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.