• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

برگزاری یادواره‌های مجازی ادای دین به شهدا است

  • کد خبر : 59412
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
برگزاری یادواره‌های مجازی ادای دین به شهدا است

یک فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان اینکه برگزاری مجازی یادواره‌ها در شرایط کرونایی کشور ادای دینی به شهدا خواهد بود، گفت: برای پدر شهیدم ما تصمیم گرفتیم در شرایطی که ویوروس کرونا مانع برگزاری مراسم و تجمعات می شود، یادواره مجازی برگزار کنیم. امیرحسین منطقی، مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه همدان در گفتگو […]

یک فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان اینکه برگزاری مجازی یادواره‌ها در شرایط کرونایی کشور ادای دینی به شهدا خواهد بود، گفت: برای پدر شهیدم ما تصمیم گرفتیم در شرایطی که ویوروس کرونا مانع برگزاری مراسم و تجمعات می شود، یادواره مجازی برگزار کنیم.

امیرحسین منطقی، مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان این که همه آحاد و اقشار جامعه باید برای دستیابی به استقلال فرهنگی تلاش و جهاد کنند، اظهار داشت:با انتقال فرهنگ شهادت به جوانان و نوجوانان امروزی برای ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایران تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، افزود: پدران ما دیروز باید از خاک خود دفاع می کردند اما امروز ما باید در فضای مجازی در مقابل تهاجم فرهنگی خطرناک دشمنان که برای انحراف جوانان و نوجوانان شکل گرفته ایستادگی کنیم.

دشمنان در آن سوی مرزها برای جوانان برنامه ریزی می کنند

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه همدان با اشاره به این که امروز محافل شهدا، مراسمات گرامیداشت و یادواره‌های شهدا مظلوم واقع شده‌ گفت: دشمنان ما در آن سوی مرز‌ها در جبهه‌های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان ما نقشه‌های شوم می کشند و برنامه ریزی می‌ کنند لذا  ما با این وضعیت باید ادامه دهندگان راه شهدا و رزمندگان باشیم.

منطقی با اشاره به این که هر چه زمان می‌گذرد، جای خالی شهیدان بیشتر از قبل احساس می‌شود، عنوان کرد: در این روزهای کرونایی که امکان تجمعات میسر نیست برگزاری یادواره‌های مجازی ادای دینی به سرداران گمنام و شهدای سال‌های حماسه خواهد بود و در همین راستا برای پدر شهیدم ما تصمیم گرفتیم در شرایطی که ویوروس کرونا مانع برگزاری مراسم و تجمعات می شود، یادواره مجازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجرای شیوه جدیدی در برگزاری یادواره شهدا، در فضای مجازی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های این نوع یادواره‌ها می‌تواند صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: حداقل هزینه‌ای که برای برگزاری یک یادواره کوچک صرف می‌شود یک میلیون تومان است، هم‌چنین تعداد زیادی نیروی انسانی هم چند روز درگیر چنین مراسم‌هایی می‌شوند که با برگزاری مجازی یادواره، مدیریت در منابع انسانی خواهیم داشت.

هدف یادواره شهدا شناخت و معرفی شهدا است

منطقی با بیان اینکه اگر یادواره‌ها به صورت جمعی و کلی برگزار شود، اثرگذارتر و مفیدتر خواهد بود، اظهار داشت: بهتر است یادواره‌های کوچک نیز در کنگره‌ها و یادواره‌های بزرگ تجمیع شود و به صورت گردانی برگزار شود.

این فعال فرهنگی و رسانه ای در ادامه با تاکید بر این که در برگزاری یادواره شهدا ۴ هدف وجود دارد اظهار داشت: نخست اینکه یاد و خاطره آنها را زنده بداریم، سبک زندگی این شهدا را دنبال کنیم، شناخت و معرفی از این شهدا داشته باشیم و چهارمین هدف یک گردهمایی اجتماعی و فرهنگی است که خلا این مسئله در فضای مجازی احساس می‌شود.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه همدان گفت: در برگزاری  مجازی یادواره‌ها محدودیتی وجود ندارد و کلیپ‌ها و مطالبی که منتشر می‌شود دارای محدودیت زمان و مکان نیست و از سراسر کشور می توانند از این یادواره استفاده کنند، همانطور که همیشه از شهرهای مختلف کشور پیام هایی برایمان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59412
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره‌های مجازی ادای دین به شهدا است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.