• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
2

شاهد رو به رشد کرونا هستیم/ ابتلای ۲۰ نفر به کرونا در اسدآباد

  • کد خبر : 54517
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
شاهد رو به رشد کرونا هستیم/ ابتلای ۲۰ نفر به کرونا در اسدآباد

منوچهر کرمی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۳ مورد مثبت به کرونا در کل استان همدان به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد ۲۰ مورد مربوط به شهرستان اسدآباد است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از مثبت شدن ابتلای ۲۰ نفر به کرونا در شهرستان اسدآباد […]

منوچهر کرمی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۳ مورد مثبت به کرونا در کل استان همدان به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد ۲۰ مورد مربوط به شهرستان اسدآباد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از مثبت شدن ابتلای ۲۰ نفر به کرونا در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این آمار از ابتدای ورود ویروس به استان تا امروز (۲۴ اسفندماه) است که متأسفانه شاهد رو به رشد این بیماری هستیم.

وی با بیان اینکه تنها مرجع رسمی اعلام آمار مبتلایان مثبت به کرونا صرفا” از طریق آقای دکتر حیدری‌مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و البته بنده به عنوان نماینده تام الاختیار وی اعلام می‌شود، افزود: بنابر دستور آقای استاندارد هیچ مسئولی اجازه اعلام آمار بیماران مبتلا به این بیماری را ندارد.

کرمی با بیان اینکه از پایان بهمن ماه که ورود کرونا را به کشور داشتیم، تعداد افراد مشکوک به کرونای مثبت در شهرستان اسدآباد ۵۸ مورد بوده است، افزود: آزمایشات بسیاری از این افراد مشکوک منفی شده و یا بهبودی پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان ۱۱۳ مورد مثبت است، افزود: از ابتدای وورد این بیماری، آمار افراد مشکوک به کرونا به ۵۰۰ نفر رسیده که نتایج آزمایش آمار قابل توجهی از آنها منفی ده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در خصوص بیماران فوتی مبتلا به کرونا در اسدآباد، گفت: بنده اطلاعی از فوتی ها ندارم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ویروس کرونا، تصریح کرد: هر روز شاهد خطر مواجه افراد به ویروس کرونا بالا می رود و ما از مردم خواهش می‌کنیم از رفتن به سفر، میهمانی، حضور در اماکن شلوغ بپرهیزند تا به شرایطی برسیم که این ویروس را مهار و کنترل کنیم.

کرمی در زمینه بازماندن ویروس کرونا بر وسایل فلزی و موبایل گفت: ویروس کرونا می‌تواند بر روی سطوح وسایل بسته به جنس‌شان زنده بماند و روی سطوح صیقلی بیشتر زنده می ماند، بنابراین تأکید می‌شود که حتما نسبت به ضدعفونی آنها اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تأکید کرد: در صورت استفاده از وسایل و امکاناتی مانند موبایل و غیره، پلاستیکی را بر روی قرار دهند و بعداز استفاده از آن در سطل زباله درب دار انداخته تا از انتشار آلودگی ویروس را نداشته باشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54517
  • دیدگاه‌ها برای شاهد رو به رشد کرونا هستیم/ ابتلای ۲۰ نفر به کرونا در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.