• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
5

افزایش ۲۸ درصدی مصرف سوخت منطقه همدان در تعطیلات عید فطر

  • کد خبر : 5238
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
افزایش ۲۸ درصدی مصرف سوخت منطقه همدان در تعطیلات عید فطر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: ۷ میلیون و ۱۱۰ هزار لیتر بنزین منطقه همدان در تعطیلات عید فطر در فاصله ۴ روزه (۱۴ خرداد تا پایان روز ۱۷ خرداد سال ۹۸)، ۷ میلیون و ۱۱۰ هزار لیتر بنزین در منطقه همدان توزیع و مصرف شده است.   به گزارش عصر همدان، امین […]

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: ۷ میلیون و ۱۱۰ هزار لیتر بنزین منطقه همدان در تعطیلات عید فطر در فاصله ۴ روزه (۱۴ خرداد تا پایان روز ۱۷ خرداد سال ۹۸)، ۷ میلیون و ۱۱۰ هزار لیتر بنزین در منطقه همدان توزیع و مصرف شده است.

 

به گزارش عصر همدان، امین روستایی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: این مقدار مصرف در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۴ تا ۱۷ خرداد ۹۷) ۲۸ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: بر پایه آمار ارسالی از مبادی حمل، بیشترین مقدار مصرف بنزین استان همدان در ایام تعطیلات منتهی به عید فطر امسال در روز ۱۵ خرداد با ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار لیتر بوده که با توجه به مصرف روزانه ۱ میلیون و ۵۶۴ هزار لیتر بنزین از ابتدای سال در این منطقه، بالاترین نرخ مصرف روزانه را به ثبت رسانیده است.
مدیر منطقه همدان خاطرنشان ساخت: در پایان روز ۱۷ خرداد ماه سال جاری و آخرین روز از تعطیلات نیز ۱ میلیون و ۵۵۸ هزار لیتر بنزین در منطقه همدان توزیع شد که کمترین مقدار مصرف بنزین در فاصله چهارروزه فوق به شمار می‌آید.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=5238
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۲۸ درصدی مصرف سوخت منطقه همدان در تعطیلات عید فطر بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.