• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
3

سه دستگاه خیابان شور در سه نوبت مبلمان های شهری و تاسیسات را ضدعفونی می کنند

  • کد خبر : 52150
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۴۰
سه دستگاه خیابان شور در سه نوبت مبلمان های شهری و تاسیسات را ضدعفونی می کنند

وحید علی ضمیر با بیان اینکه سه دستگاه خیابان شور در سه نوبت صبح و ظهر و شب مبلمان های شهری و تاسیسات را ضدعفونی می کنند، گفت:به مدت دو هفته است که اتوبوس های شهری هر شب ضد عفونی می شوند‍. معاون خدمات شهری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه به مدت […]

وحید علی ضمیر با بیان اینکه سه دستگاه خیابان شور در سه نوبت صبح و ظهر و شب مبلمان های شهری و تاسیسات را ضدعفونی می کنند، گفت:به مدت دو هفته است که اتوبوس های شهری هر شب ضد عفونی می شوند‍.

معاون خدمات شهری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه به مدت ۱۰ روز است که ضدعفونی شهر را آغاز کردیم گفت: به مدت دو هفته است که اتوبوس های شهری هر شب ضد عفونی می شوند.

وی ادامه داد: تمام تاکسی های سطح شهر پک بهداشتی دریافت کرده اند و ملزم به استفاده هستند، علاوه بر آن پخش برشور و پوستر را در داخل تاکسی ها و اتوبوس های شهری داشتیم.

علی ضمیر عنوان کرد: سه دستگاه خیابان شور در سه نوبت صبح و ظهر و شب مبلمان های شهری و تاسیسات را ضدعفونی می کنند و شبها معمولا خیابان شوریی را انجام می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای خدمات شهری در معرض آسیب هستند افزود: ماسک و دستکش م محلول های ضدعفونی کننده به تمام نیروها داده شده است تا در سلامت کامل بتوانند ارائه خدمت کنند.

معاون خدمات شهری همدان گفت: علیرغم اینکه نیروهای شهرداری از ساعت ۴ صبح مشغول به کار می شوند اما همچنان در سطح شهر دستکش ها و ماسک های آلوده را می بینیم که رها شده اند و مردم همکاری در این زمینه نمی کنند که این رفتار به دور از فرهنگ ما ایرانی هاست.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ نقطه شهری در سطح شهر داریم که آموزش ها و تبلیغات در آنها صورت می گیرد گفت: تابلوها و بیلبوردها سطح شهری اکثرا به آموزش و پیشگیری از بیماری کرونا اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52150
  • دیدگاه‌ها برای سه دستگاه خیابان شور در سه نوبت مبلمان های شهری و تاسیسات را ضدعفونی می کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.