• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
3

پرونده بزرگترین متخلف اقتصادی استان همدان در دادسرا اثبات شده است/ دو نفر دستگیر شده اند

  • کد خبر : 51741
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
پرونده بزرگترین متخلف اقتصادی استان همدان در دادسرا اثبات شده است/ دو نفر دستگیر شده اند

حسن خانجانی با بیان اینکه پرونده بزرگترین متخلف اقتصادی استان همدان در مرحله تحقیقات است و دو نفر هم دستگیر شده اند، گفت: این پرونده در حال حاضر در دادگاه تهران است، یک مرحله در دادسرا اثبات شده و تحقیقات انجام شده و در مرحله دادسرا تحقیقات طبق قانون محرمانه است. دادستان عمومی و انقلاب […]

حسن خانجانی با بیان اینکه پرونده بزرگترین متخلف اقتصادی استان همدان در مرحله تحقیقات است و دو نفر هم دستگیر شده اند، گفت: این پرونده در حال حاضر در دادگاه تهران است، یک مرحله در دادسرا اثبات شده و تحقیقات انجام شده و در مرحله دادسرا تحقیقات طبق قانون محرمانه است.

دادستان عمومی و انقلاب همدان در خصوص دستگیری بزرگترین متخلف اقتصادی استان همدان به خبرنگار عصر همدان گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات است و دو نفر هم دستگیر شده اند.

وی افزود: اما مجاز به انتشار اطلاعات در این مورد نیستیم تا تحقیقات کامل انجام شود.

خانجانی تاکید کرد: این پرونده در حال حاضر در دادگاه تهران است و یک مرحله در دادسرا اثبات شده و تحقیقات انجام شده و در مرحله دادسرا تحقیقات طبق قانون محرمانه است.

ساعتی پیش روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از دستگیری بزرگترین متخلف اقتصادی استان با تخلفاتی قریب به ۹۰۰ میلیارد ریال توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه همدان خبر داد.

این متخلف با اتهاماتی نظیر بدهکاری کلان بانکی، تبانی در معاملات دولتی، تضییع حقوق بیت المال و…. توسط سازمان اطلاعات سپاه استان همدان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51741
  • دیدگاه‌ها برای پرونده بزرگترین متخلف اقتصادی استان همدان در دادسرا اثبات شده است/ دو نفر دستگیر شده اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.