• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2

تاکنون هیچ گونه خسارتی بر اثر بارش های سیل آسا نداشتیم/ دو خانه تخریب شده، متروکه و خالی از سکنه بودند

  • کد خبر : 51229
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
تاکنون هیچ گونه خسارتی بر اثر بارش های سیل آسا نداشتیم/ دو خانه تخریب شده، متروکه و خالی از سکنه بودند

فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون با هیچ گونه خسارتی بر اثر بارش های سیل آسا روبرو نبودیم، گفت: تمهیدات لازم برای رویارویی با بحران احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه ها اندیشیده شده و دو خانه تخریب شده هم متروکه و خالی از سکنه بودند. سیدرسول حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار […]

فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون با هیچ گونه خسارتی بر اثر بارش های سیل آسا روبرو نبودیم، گفت: تمهیدات لازم برای رویارویی با بحران احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه ها اندیشیده شده و دو خانه تخریب شده هم متروکه و خالی از سکنه بودند.

سیدرسول حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: امروز بازدیدهای میدانی در سطح شهرستان برای ارزیابی و ارائه تصمیم های لازم برای مقابله با خسارات احتمالی ناشی بارش های سیل آسا انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون یعنی تا ساعت ۱۹ امشب، هیچ گونه خسارتی نه در سطح شهر و نه در سطح روستا به دلیل بارش های شدید به تأسیسات عمومی و واحدهای مسکونی وارد نیامده است.

فرماندار تویسرکان افزود: تنها مورد گزارش شده تخریب دو خانه متروکه از جنس خشت و گل و خالی از سکنه بود.

به گزارش عصر همدان؛ در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در سطح استان برای تویسرکان با ۴۰ میلی‌متر ثبت شده است، این بارش ها تا ظهر فردا چهارشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51229
  • دیدگاه‌ها برای تاکنون هیچ گونه خسارتی بر اثر بارش های سیل آسا نداشتیم/ دو خانه تخریب شده، متروکه و خالی از سکنه بودند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.