• امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
2

پیگیر برگرداندن مطالبات معوق و کاهش بدهی دولت به بانک ها هستیم

  • کد خبر : 47512
  • 17 بهمن 1398 - 13:48
پیگیر برگرداندن مطالبات معوق و کاهش بدهی دولت به بانک ها هستیم

فرهاد دژپسند با بیان اینکه یکی از بحث های ما در اصلاح نظام بانکی، واگذاری دارایی ها و اموال مازاد است، گفت: برگرداندن مطالبات معوق، کاهش بدهی دولت به بانک ها و افزایش سرمایه را نیز پیگیری می کنیم. به گزارش عصر همدان؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه سفر خود به استان همدان […]

فرهاد دژپسند با بیان اینکه یکی از بحث های ما در اصلاح نظام بانکی، واگذاری دارایی ها و اموال مازاد است، گفت: برگرداندن مطالبات معوق، کاهش بدهی دولت به بانک ها و افزایش سرمایه را نیز پیگیری می کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه سفر خود به استان همدان و بازدید از شاهزاده حسین ع در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار عصر همدان در پاسخ به این پرسش که آیا انتقادات کارشناسان به بودجه سال آینده را می پذیرید یا خیر، اظهار کرد: بودجه در حال حاضر در دست بررسی است و در صورت نهایی شدن و بررسی آن توسط مجلس شورای اسلامی ما هم نظر خود را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به اصلاح نظام بانکی و راه اندازی سامانه اموال مازاد بانک ها عنوان کرد: این سامانه‌ هم اکنون فعال و دو هزار میلیارد تومان ثبت شده و یک هزار میلیارد تومان موثر و اکتیو شده است.

دژپسند خاطر نشان کرد: یکی از بحث های ما در اصلاح نظام بانکی، واگذاری دارایی ها و اموال مازاد است که در بانک های دولتی به خوبی پیگیری می کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بحث ناترازی بانک ها را هم پیگیری و رفع می کنیم و در این راستا برنامه های خوبی را تدوین کردیم و برخی هم با اختیار مراجع دیگر باید تصویب شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بانکداری ما بحث مدرن سازی بانک ها را دنبال می کنیم و بخشنامه بانکداری دیجیتالی  ابلاغ شده و بانک ها آن را انجام می دهند.

دژپسند گفت: برگرداندن مطالبات معوق، کاهش بدهی دولت به بانک ها و افزایش سرمایه را نیز پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47512
  • دیدگاه‌ها برای پیگیر برگرداندن مطالبات معوق و کاهش بدهی دولت به بانک ها هستیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.