• امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
1

۳۴ طرح عمرانی و خدماتی تویسرکان آماده واگذاری به بخش خصوصی است

  • کد خبر : 45960
  • 07 بهمن 1398 - 19:59
۳۴ طرح عمرانی و خدماتی تویسرکان آماده واگذاری به بخش خصوصی است

کریم برنوسی با اعلام اینکه ۳۴ طرح عمرانی و خدماتی دستگاه های مختلف این شهرستان آماده واگذاری به بخش خصوصی است، گفت: مدیران برای جذب بودجه ها و اعتبارات عمرانی باید پیگیری مستمری داشته باشند. به گزارش عصر همدان؛ معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تویسرکان بعدازظهر امروز در کارگروه اقتصاد مقاومتی و تسهیلات رونق […]

کریم برنوسی با اعلام اینکه ۳۴ طرح عمرانی و خدماتی دستگاه های مختلف این شهرستان آماده واگذاری به بخش خصوصی است، گفت: مدیران برای جذب بودجه ها و اعتبارات عمرانی باید پیگیری مستمری داشته باشند.

به گزارش عصر همدان؛ معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تویسرکان بعدازظهر امروز در کارگروه اقتصاد مقاومتی و تسهیلات رونق اقتصادی تویسرکان، گفت: با توجه به در نظر گرفتن اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی  با رویکرد گسترش و توسعه خصوصی سازی، فعالیت های مطلوبی دراین حوزه در سطح شهرستان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این خصوص ۳۴ طرح عمرانی و خدماتی دستگاه های مختلف در تویسرکان آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تویسرکان افزود: خوابگاه ورزشکاران، زمین چمن های شهرهای فرسفج و سرکان و روستای اشتران، سایت اسکان اضطراری میررضی، پارکینگ عمومی و به ویژه پروژه توسعه بارگاه حیقوق نبی(ع) از جمله این طرح ها در شهرستان است.

برنوسی در ادامه با بیان اینکه برای جذب بودجه ها و اعتبارات عمرانی پیگیری مستمر و شبانه روزی مدیران دستگاه های اجرایی ضرورت دارد، تصریح کرد: گرچه عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی در این حوزه مطلوب است، اما برای محقق شدن تمام خواسته ها باید تلاش های بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45960
  • دیدگاه‌ها برای ۳۴ طرح عمرانی و خدماتی تویسرکان آماده واگذاری به بخش خصوصی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.