• امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
1

تویسرکانی ها حائز رتبه‌های نمونه ملی کشاورزی شدند

  • کد خبر : 43412
  • 25 دی 1398 - 9:36
تویسرکانی ها حائز رتبه‌های نمونه ملی کشاورزی شدند

مسعود اکبری گفت: سه بهره‌برادر تویسرکانی در سی و چهارمین مراسم انتخاب و معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی به عنوان نمونه کشوری برگزیده و با حضور رئیس جمهور و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تجلیل شدند. مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روزگذشته سی چهارمین جشنواره انتخاب نمونه های ملی بخش […]

مسعود اکبری گفت: سه بهره‌برادر تویسرکانی در سی و چهارمین مراسم انتخاب و معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی به عنوان نمونه کشوری برگزیده و با حضور رئیس جمهور و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تجلیل شدند.

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روزگذشته سی چهارمین جشنواره انتخاب نمونه های ملی بخش کشاورزی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه از چهار کشاورز و مدیر نمونه کشوری انتخاب شده استان همدان، سه کشاورز تویسرکانی هستند، اظهار کرد: در این خصوص محمد نوروزی از تویسرکان عنوان باغدار نمونه با ۲۳ تن تولید گردو با پوست سبز در هکتار را به خود اختصاص داد.

اکبری افزود: رضا خزایی مسئول نهالستان باغ مادری گردوی گواهی شده که در غرب آسیا منحصر به فرد است نیز به عنوان مدیر نمونه در حوزه کشاورزی برگزیده شد.

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان گفت: ابوالقاسم کولیوند کشاورز روستای کارخانه هم توانست عنوان مددکار ترویجی نمونه کشوری را از آن خود کند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43412
  • دیدگاه‌ها برای تویسرکانی ها حائز رتبه‌های نمونه ملی کشاورزی شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.