• امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 28 October - 2024
1
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار در گفتگو با عصر همدان؛

مقابله آسیب‌های اجتماعی با اورژانس اجتماعی

  • کد خبر : 226516
  • 07 آبان 1403 - 10:09
مقابله آسیب‌های اجتماعی با اورژانس اجتماعی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار از اهالی درخواست کرد که در مواجهه با آسیب‌های مختلف اجتماعی سریعاً با اورژانس اجتماعی تماس برقرار کنند.

اکبر منیعی‌فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، گفت: اشتغال یکی از مولفه‌های توانمندسازی جامعه هدف و یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی است که در همین راستا تسهیلات خود‌اشتغالی به مددجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به خدمات مختلف اداره بهزیستی حمایت از اشتغال مددجویان را برای این سازمان مهم عنوان کرد و گفت: توانمندسازی جامعه هدف، حمایت از اشتغال مددجویان، آموزش‌های مهارت شغلی با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای و پرداخت بخشی از حق بیمه کارفرمایی و بیمه خویش‌فرمایی در حمایت از اشتغال مددجویان از اهداف ما است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار تصریح کرد: متقاضیان اعتبارات خوداشتغالی بهزیستی می‌توانند برای بهره‌مندی از این اعتبارات که با هدف تشویق و حمایت کسب و کارهای موفق و توانمندسازی جامعه هدف بر اساس سطح طرح ارائه شده، جهت تکمیل پرونده، پس از معرفی از اداره بهزیستی به بانک عامل معرفی شوند.

وی افزود: از بانک‌های عامل که در پرداخت وام‌های خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی تعامل و با این اداره هماهنگی دارند باید قدردانی و تشکر کرد و درخواست داریم که هماهنگی بیشتری بین روئسای بانک‌ها در جهت کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی انجام شود.

منیعی‌فرد خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی شهرستان بهار تمام سعی خود را برای رسیدگی به مددجویان و نیازمندان به خدمات بهزیستی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد که در موضوع رسیدگی به خانواده‌ نیازمندی که در فضای مجازی فیلم آن‌ها منتشر شد، سریعاً در اداره بهزیستی شهرستان بهار اقدام به تشکیل پرونده و اعزام فرد سال‌مند به خانه سال‌مندان و بیمار اعصاب و روان خانواده مذکور به مرکز نگهداری کردیم.

منی فرد در پایان گفت: از مردم درخواست داریم تا در موضوعات مختلف آسیب‌های اجتماعی با اورژانس اجتماعی شهرستان سریعا ارتباط برقرار کنند و از خیرین شهرستان نیز تقاضا داریم با توجه به اعتبارات محدود بهزیستی، در کمک رسانی به مددجویان نیازمند، این اداره را یاری کنند.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

6 − یک =