• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
2
نایب رئیس مجلس:

همدانی‌ها به دنبال عدالت و خدمت هستند

  • کد خبر : 226242
  • 03 آبان 1403 - 10:37
همدانی‌ها به دنبال عدالت و خدمت هستند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مردم بدنبال کار و تلاش صادقانه ما هستند وگرنه آنها نه با رهبری مشکل دارند، نه با نظام مشکل دارند و نه با ما مسئولین، پس ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و در راه عدالت بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در شورای اداری استان همدان، با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و شهادت فرمانده‌هان مقاومت، اظهار کرد: برای رسیدن به قله باید زحمت زیادی کشید و برای آن هزینه پرداخت کرد، هرچه هزینه‌هایمان افزایش پیدا کند، نشان‌دهنده آن است که به قله نزدیکتر شده‌ایم.

وی با اشاره به بیانات معظم رهبری درباره تاریخ و تمدن استان همدان، بیان کرد: در دنیا شهر و تاریخی مانند تاریخ همدان وجود ندارد. بر اساس همین فرموده ایشان، همدان را پایتخت تاریخ و تمدن نامیدند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این استان هم از نظر اربعین و کربلا که یک نقطه معنوی بی‌نظیری است، هم از جهت گردشگری، در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه ما تمام زیرساخت‌های گردشگری در استان را در طول سه دهه داریم مهیا می‌کنیم، ابراز کرد: همه در تلاشند که این زیرساخت‌ها تکمیل شوند.

وی با اشاره به اینکه ما در راه‌آهن جز تهران به‌سمتی داریم حرکت می‌کنیم که رتبه اول کشوری را کسب کرده‌ایم. در محوریت راه‌آهن شمال به جنوب، مرکز به غرب و کریدور شمال به جنوب که اخیرا مصوب شده است، همه این پروژه‌ها در حال اجراست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران‌ایر در همدان مستقر شود تا با این کار بتوانیم تمام شرایط را برای گردشگری استان فراهم کنیم.

حاجی‌بابایی به گسترش دانشگاه‌ها، بهداشت و درمان، ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در استان اشاره کرد و گفت: ما با ایجاد زیر‌ساخت‌ها باید بتوانیم برای جذب اقوام گوناگون و گردشگران در استان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مردم بدنبال کار و تلاش صادقانه ما هستند وگرنه آنها نه با رهبری مشکل دارند، نه با نظام مشکل دارند و نه با ما مسئولین، پس ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و در راه عدالت بیشتر تلاش کنیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

هفده − 1 =