• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0
کارشناس مسائل بین‌الملل تأکید کرد:

آمریکا، دلال زمان برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی

  • کد خبر : 226100
  • 01 آبان 1403 - 12:36
آمریکا، دلال زمان برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه آمریکا مجدداً بحث آتش‌بس را مطرح کرده است، گفت: در دوره‌های قبل هم آمریکایی‌ها چنین ادعاهایی را مطرح کردند اما بعداً مشخص شد که نقش دلال زمان را بازی کردند تا صهیونیست‌ها فرصت بیشتری برای کشتار بیشتر داشته باشند.

محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه ۳۸۲ روز از جنگ رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه می‌گذرد، گفت: بعداز شهادت شهید یحیی سنوار نگاهی شکل گرفته بود که شاید این شهادت انتهای مسیر غزه باشد و این تصور بود که صهیونیست‌ها در واقع شادی کردند که مسئله درگیری‌ها تمام شد ولی واقعیت چیز دیگری است.

 

وی با اشاره به اینکه در همین چند روز گذشته اتفاقاتی رخ داد که نشان می‌دهد حرکت ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین وابسته به شخص نیست، افزود: در چند روز گذشته شاهد به هلاکت رسیدن فرمانده تیپ ۴۰۱ رژیم غاصب صهیونیستی بودیم در منطقه غزه و جالب اینجا است تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که یک جوان با یک کفش پاره و ابزار حداقلی، کمینی برای خودرو نظامی فرمانده تیپ در منطقه تعبیه کرده و او را به هلاکت می‌رساند.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: هرروز شاهد انهدام تانک‌ها و ادوات و تجهیزات زرهی رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم و به تعبیری بعداز شهادت شهید یحیی سنوار در غزه تحرک اضافه‌ای به نسبت هفته‌های قبلی شاهد هستیم و همین نشأت می‌دهد خون شهید نه‌تنها موجب سردی در مقاومت فلسطین نشده بلکه شتاب آن را بیشتر کرده است.

کوشکی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی طبق معمول ساده‌ترین اقدام نظامی که می‌تواند انجام دهد بمباران است، تصریح کرد: مثل روزهای گذشته به همین اقدام وقیحانه خود به راحتی ادامه داده است و در این میان تحرکات سیاسی هم بی‌حاصل بودن خود را نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا مجدداً بحث آتش‌بس را مطرح کرده است، گفت: در دوره‌های قبل هم آمریکایی‌ها چنین ادعاهایی را مطرح کردند اما بعداً مشخص شد که نقش دلال زمان را بازی کردند تا صهیونیست‌ها فرصت بیشتری برای کشتار بیشتر داشته باشند.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: تلقی رژیم خونخوار صهیونیستی این است که آنقدر کشتار را ادامه بدهد تا ملت فلسطین از مقاومت خسته شوند اما مقاومت این مردم رنج‌دیده انتها ندارد.

کوشکی در پایان با بیان اینکه رفتار رژیم منحوس صهیونیستی نشان می‌دهد تنها راه حل دنیا برای رفع مشکل این غده سرطانی، مقابله مسلحانه است، عنوان کرد: روش‌های دیپلماتیک و مذاکره‌ای تا الان نتوانسته تأثیری بر فعالیت‌های آن‌ها داشته باشد و تنها زبان زور را می‌فهمد.

 

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

دوازده − 8 =