• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان مطرح کرد؛

اجرای ویژه‌ برنامه‌های هفته کودک در هلال‌احمر

  • کد خبر : 226078
  • 01 آبان 1403 - 11:14
اجرای ویژه‌ برنامه‌های هفته کودک در هلال‌احمر
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان گفت: برنامه‌های هفته کودک با شعار «برای کودکان برای آینده» در جمعیت هلال احمر شهرستان همدان اجرا شد.

احمد مطلبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، گفت: برنامه‌های هفته کودک با رویکرد توسعه آموزش و ترویج مفاهیم و مهارت‌های ایمنی و سلامت و نیکوکاری کودکان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های هفته کودک را نقش آفرینی اثربخش در پیشگیری از رشد شکاف در بهزیستی و سلامت کودکان و ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی، صلح و مهرورزی دانست و عنوان کرد: آموزش اصول پیشگیری از آسیب‌های ناشی از مخاطرات به خصوص زلزله به کودکان از دیگر اهداف این برنامه‌ها است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان مطرح کرد: رویکرد اجرایی برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته کودک در جهت آگاه سازی و آموزش کودکان، مربیان و خانواده‌های آنان به صورت حضوری و نیز غیر حضوری با بهره‌گیری از ظرفیت و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای تداوم و توسعه فعالیت‌های آموزشی و ترویجی مرتبط با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در جمعیت شهرستان همدان با عنایت به هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های آشنایی کودکان با فعالیت تیم آنست، آمبولانس، اجرا و آموزش مقابله با زلزله و غیره برگزار شد.

انتهای خبر/ حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

4 × دو =