• امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
1
کارشناس مسائل بین‌الملل تأکید کرد:

شهادت یحیی سنوار، آغازگر فضای تقابلی جدید

  • کد خبر : 225967
  • 29 مهر 1403 - 14:01
شهادت یحیی سنوار، آغازگر فضای تقابلی جدید
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه با شهادت یحیی سنوار، منطقه وارد فضای تقابلی جدیدی شد، گفت: طبیعتاً جنگ وارد فضای جدیدی شده است، گزارش‌ها نشان می‌دهد محور مقاومت با پرتاب موشک‌های دوربرد و پهبادها پاسخ‌های کوبنده‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی می‌دهد و این حملات متقابل نشان می‌دهد جنگ به سمت درگیری‌های بیشتری در حال حرکت است.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اینکه شب گذشته رژیم خونخوار صهیونیستی اردوگاه‌های بیت‌لاهیا، خان‌یونس و رفح را بار دیگر مورد حمله وحشیانه قرار داد، گفت: مردم این مناطق در طول ۳۸۰ روز گذشته به دلیل بمباران گسترده علیه شهر غزه ناچار شدند به اردوگاه‌ها پناه ببرند حالا در همان‌جا هم مورد حمله هستند.

وی با بیان اینکه در این حملات حدود ۸۰ نفر یه شهادت رسیدند، افزود: این یک جنایت جنگی بزرگی است که در برابر چشمان جهان و نهادهای بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد و متأسفانه جامعه جهانی در برابر این‌گونه رفتارهای تهاجمی و کشتارها سکوت اختیار کرده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: طبیعتاً جنگ وارد فضای جدید شده و به اعتبار اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسئولان و رهبران بلندپایه محور مقاومت، تشدید شده است.

هانی‌زاده با بیان اینکه ترور دردناک یحیی سنوار به عنوان یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار و مبارز علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی منطقه را وارد فضای تقابلی جدیدی کرده است، عنوان کرد: طبیعتاً این‌ها اثرات زیادی بر رخدادهای منطقه دارد و رژیم غاصب صهیونیستی با بمباران‌های مستمر سعی دارد دستاورد نظامی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهد مقاومت حزب‌الله و حماس در اراضی اشغالی و جنوب لبنان با پرتاب موشک‌های دوربرد و پهبادها پاسخ‌های کوبنده‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شود، گفت: این حملات متقابل نشان می‌دهد جنگ به سمت خشونت‌های بیشتری در حال حرکت است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

12 + هفده =