• امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 15 October - 2024
0
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد:

لزوم تشکیل ستاد جهاد تبیین

  • کد خبر : 225568
  • 24 مهر 1403 - 18:10
لزوم تشکیل ستاد جهاد تبیین
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت:امروز باید ستاد تبیین جنگ را تشکیل دهیم و مفهوم جنگ تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، حجت الاسلام رضا غلامی‌روشن در چهارمین نشست بانوان فعال فرهنگی استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد، با بیان اینکه جنگ ما جنگ حماس و اسرائیل نیست بلکه جنگ آخرالزمانی اصحاب سیدالشهدا است که در خط مقدم اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: باید روایت درستی از عرصه‌ای که در آن هستیم داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نتانیاهو جنگ اخیر را جنگ رستاخیز دانسته و جنگ ما جنگ بین حق و باطل است، گفت: تبیین این جنگ بسیار تأثیرگذار است که بانوان نشان داده‌اند که می‌توانند در این زمینه کار بزرگی را رقم بزنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه جامعه ما بیشتر به جنگ سخت پرداخته است، عنوان کرد: در ورای جنگ نظامی، جنگ شناختی است که نباید از آن غافل ماند که مخاطب با آن درگیر است.

وی با بیان اینکه ما در جنگ نظامی علیرغم تمام سختی‌ها موفق عمل کرده‌ایم و رژیم صهیونیستی نتوانسته در یک سال گذشته هیچ دستاوردی را داشته باشد، تأکید کرد: در جنگ شناختی ما به یک حرکت جدی موثری نیاز داریم.

غلامی افزود: در جنگ باید فراتر از قومیت، مذهب و جغرافیا فرصت شکل‌گیری امت واحده را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ ۸ سال ما ستاد تبلیغات داشتیم که با حس حماسه و شور رزمنده‌ها را سر خط نگه می‌داشت و در پشت جنگ مردم را برای پشتیبانی جنگ آماده می‌کرد، عنوان کرد: امروز باید ستاد تبیین جنگ را تشکیل دهیم و مفهوم جنگ تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر توسعه مفهوم جنگ و جهاد در عرصه‌های مختلف و با بیان اینکه ما همیشه جهاد بانوان را به خوب شوهرداری کردن می‌دانیم در صورتی که در دوره آخرالزمانی جهاد بانوان توسعه مفهوم جهاد است، مطرح کرد: در جنگ روایت‌ها بانوان می‌توانند اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه یک بعد جدی این جنگ تفوق تکنولوژی دشمن است، گفت: بانوان در جهاد تکنولوژی در بین دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند موثر عمل کنند.

غلامی‌روشن با تأکید بر توسعه مفهومی جهاد برای اقشار مختلف خاطر‌نشان‌ کرد: در تاریخ تشیع و انقلاب اسلامی بانوان ثابت کرده‌اند پیشران این حرکت در عرصه مقاومت هستند.

انتهای خبر/ حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.