• امروز : دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 14 October - 2024
0
نائب‌ رئیس اول مجلس:

محبوبیت ایران در دنیا روبه افزایش است

  • کد خبر : 225450
  • 23 مهر 1403 - 13:51
محبوبیت ایران در دنیا روبه افزایش است
نائب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کجا که ملت‌ها پشتیبان کشورشان بودند، پیروز شدند، گفت: امروز محبوب‌ترین جوانان در دنیا جوانان ایران هستند و محبوب‌ترین دانش‌آموزان، دانش‌آموزان ایرانی هستند و بهترین و محبوب‌ترین رهبر نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است و هر روز که جلوتر می‌رویم بر محبوبیت ایران و ایرانی در دنیا افزوده می‌شود و در مقابل مردم دنیا از رژیم خونخوار صهیونیستی متنفرتر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» پیش از ظهر امروز حمیدرضا حاجی‌بابایی در اجتماع دانش‌آموزی دختران زینبی(س) با اشاره به اهمیت توسل به اهل‌بیت(ع) گفت، در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی طرفدار اهل بیت(ع) بودیم ولی خیلی محکم و در ریل اصلی قرار نداشتیم، یعنی از قدرت اهل بیت استفاده نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه ۴۵ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای می‌گفتند شما طرفدار اهل بیت هستید ولی بلد نیست اسلحه درست کنید، افزود: در آن زمان ملت ایران در دنیا جایگاه ویژه‌ای نداشت یعنی آن روزها در بین کشورهای دنیا به عنوان کشوری مطرح می‌شد ک باید یک نفر را می‌فرستادند تا اداره‌اش کنند.

نائب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از پیروزی جمهوری اسلامی ایران، آمریکا قدرت برتر دنیا بود و به کمک اروپا رژیم صهیونیستی را درست کرده بودند تا در منطقه به هرکس که دوست داشتند سیلی بزنند، در آن زمان کسی جرأت نداشت به او حرفی بزند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز در جمهوری اسلامی از قدرت اهل بیت استفاده کردیم و در دنیا قدرت پیدا کردیم، گفت: اگر ۳۰ سال قبل می‌گفتند ناو آیزنهاور آمریکا به سمت خلیج فارس درحال حرکت است و سه تا ۶ ماه زمان می‌برد تا به مقصد برسد و همه شاهان منطقه حتی جرأت نمی‌کردند درباره‌ آن صحبت کنند اما امروز را خوب نگاه کنید، این ناو وارد منطقه شد و تا قبل از رسیدن به مقصد ده‌ها موشک به آن رسید.

وی با بیان اینکه آمریکا مدعی بود آنقدر قدرتمند است که اگر مگسی در آسمان پرواز کند می‌تواند مگس را با موشک بزند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ۲۰۰ موشک را به سمت رژیم غاصب صهیونیستی پرتاب کرد و آمریکا و هیچ کدام را رهگیری نکرد.

نائب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما همواره اعلام کردیم جنگ طلب نیستیم، اما رژیم منحوس صهیونیستی میهمان ما را در خاک ما شهید کردند، سیدحسن نصرالله را شهید کردند، کودکان فلسطینی را شهید می‌کنند و به آن‌ها تعرض می‌کنند در نتیجه ما هم تصمیم گرفتیم یک سیلی به آن‌ها بزنیم تا دیگر از این غلط‌ها نکنند.

حاجی بابایی با اشاره به توان بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و سایبری، عنوان کرد: ما قبل از ارسال موشک‌ها، فضای سایبری رژیم صهیونیستی را مختل کردیم و سپس ۲۰۰ موشک در عرض هفت دقیقه از ایران به نقاط مورد هدف اصابت کرد.

وی با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق۲، رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایران را هدف قرار می‌دهیم، افزود: پاسخ ما نماز جمعه نصر بود، ما اعلام کردیم اگر خطایی کنید ما مجدداً مناطق اشغالی را هدف قرار می‌دهیم و در نماز جمعه نصر پیام‌های زیادی به دنیا ارسال شد.

نائب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در یکی از برنامه‌ها از من پرسیدند نماز جمعه نصر عملیات وعده صادق سه بود و من گفتم این وعده صادق سه نیست، این تولید کننده هزاران وعده صادق است و اگر نباشد وعده صادقی شکل نمی‌گیرد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه هر کجا که ملت‌ها پشتیبان کشورشان بودند، پیروز شدند، گفت: امروز شکی نیست که محبوب‌ترین فردی در دنیا شهید سیدحسن نصرالله است و منفورترین آدم‌های دنیا هم رئیس جمهور گیج آمریکا و نتانیاهو که فیلم فرار کردنش پخش شد هستند.

وی در پایان با بیان اینکه محبوب‌ترین جوانان در دنیا جوانان ایران هستند و محبوب‌ترین دانش‌آموزان، دانش‌آموزان ایرانی هستند، عنوان کرد: بهترین و محبوب‌ترین رهبر نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی است و هر روز که جلوتر می‌رویم بر محبوبیت ایران و ایرانی در دنیا افزوده می‌شود و در مقابل مردم دنیا از رژیم خونخوار صهیونیستی متنفرتر می‌شوند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.