• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
0
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سالن غدیر همدان همواره فعّال است

  • کد خبر : 225239
  • 18 مهر 1403 - 9:25
سالن غدیر همدان همواره فعّال است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی فضای ورزشی را به حال خود وانمی‌گذاریم، گفت: چرا که این فضاها برای استفاده عموم مردم، جوانان و نوجوانان است و هرطور که شده برای استفاده بهتر از این فضاها تدابیر لازم را انجام می‌دهیم.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص حاشیه‌های ایجاد در رابطه با نگهداری پرندگان در سالن ورزشی غدیر،اظهار کرد: این سالن تمام مدت فعّال بوده و تعطیل نیست.

وی با تاکید بر اینکه‌ بنده به شخصه بصورت هفتگی از تمام اماکن ورزشی بازید می‌کنم، عنوان کرد: یکی از پیمانکاران، یک ماه پیش، در روز تعطیل و بیرون از سالن چندتا قفسه پرنده را برای نظافت چیده بود که شخصی به‌علت دعوای شخصی این تصاویر را در فضای مجازی انتشار داده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد خاطرنشان کرد: این سالن روزانه استفاده می‌شود، نظافت و کارهای سالن براساس روتین روزانه و به‌صورت مرتب انجام می‌شود.

حقیقی ابراز کرد: از پیمانکارای که قفسه پرنده‌گان را در محوطه سالن ورزشی برای نظافت چیده بود هم خواستیم که این کار را دوباره در این محل، انجام ندهد.

وی با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی فضای ورزشی را به حال خود وانمی‌گذاریم، تصریح کرد: چرا که این فضاها برای استفاده عموم مردم، جوانان و نوجوانان است و هرطور که شده برای استفاده بهتر از این فضاها تدابیر لازم را انجام می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: از این سالن براساس برنامه استفاده شده، بطوریکه حتی یک‌ساعت هم تعطیل نشده است.

لازم به‌ذکر است سالن غدیر در محله ششصد دستگاه همدان و در بلوار جانبازان واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان فاطمیه و سازمان پزشکی قانونی همدان قرار گرفته است و باتوجه به نظر کاربران در فضای مجازی، این سالن ورزشی، سالن خوبی بوده و همواره برای استفاده عموم فعّال بوده است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.